اجتماعی استان بین الملل تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

محمود کریمی مداح مشهور: «آیا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، شامل ایران هم می‌شود؟»، از مسئولان دوتابعیتی و مسئولان آمریکایی که برای اخراج آنها از کشور باید از انتخابات مجلس شروع کرد.

محمود کریمی مداح مشهور: «آیا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، شامل ایران هم می‌شود؟»، از مسئولان دوتابعیتی و مسئولان آمریکایی که برای اخراج آنها از کشور باید از انتخابات مجلس شروع کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز ، محمود کریمی مداح مشهور خواستار آن شد که انتقام سخت شامل داخل کشور هم بشود و با طرح این پرسش که «آیا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، شامل ایران هم می‌شود؟»، از مسئولان دوتابعیتی و مسئولان آمریکایی سخن گفت که برای اخراج آنها از کشور باید از انتخابات مجلس شروع کرد.

 

محمود کریمی

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ،  به نقل از ایرنا، محمود کریمی مداح مشهور در سخنانی که اخیرا ویدئوی آن منتشر شده‌، می‌گوید: انتقام سخت، خریدن کالای ایرانی است. حرف‌های حضرت آقاست. نمی‌شود گفت من قاسم سلیمانی‌ام و راه خودم را می‌روم. اینهایی که می‌گویند «ایرانم؛ وطنم» وقتی می‌خواهند یک خرید هم بکنند می‌پرسند «خارجی‌اش را نداری». کسی‌که بخواهد بتازونه دیگه واقعاً دشمن است.

این نوحه‌خوان در ادامه بیان می‌کند: حرف ما هم همین است که اگر نیروهای آمریکایی قرار است از منطقه بروند، این اخراج نیروهای آمریکایی شامل کشور خودمان هم می‌شود یا نه؟ شامل قاچاقچی سازمان‌یافته می‌شود یا نمی‌شود؟ نه کولبر! شامل آن مسئول دوتابعیتی که رأی به نفع آمریکا می‌دهد می‌شود یا نمی‌شود؟ استعفا می‌دهد که از یک خدمت به خدمت دیگری برود!

کریمی همچنین اضافه می‌کند: جای سؤال‌کننده و مسئول عوض شده، مردم مسئول شدند! این دفعه که می‌خواهیم آدم به مجلس بفرستیم، آمریکایی نفرستیم. اول از مجلس بیرونشان کنیم. ۴۵ درصد از جمعیت ما را در قحطی همین انگلیسی‌ها کشتند. ۹ میلیون آدم کشتند. قحطی یعنی چه؟ یعنی پدری می‌بیند که بچه‌اش از قحطی مرد! الان موقع مطالبه است. یالا باید جواب بدهی! الان رسانه، دست آنهاست. رسانه عالم دست غربی‌هاست. الان که این میکروفن دست من است اگر یک نفر بلند شود و بگوید که داری حرف ناحق می‌زنی، با همین بلندگو چون صدایم بیشتر است، می‌گویم بنشین و بهش غالب می‌شوم.

این نوحه‌خوان همچنین در واکنش به استعفای برخی هنرمندان می‌گوید: یک نفر دیگر می‌گوید من دیگر نمی‌خوانم، به درک! من فیلم بازی نمی‌کنم، این هم جزو فیلمت است. یک نفر دیگر می‌گوید: من دیگر مسابقه نمی‌دهم؛ نیمکت‌های ذخیره این افراد پر است.  نیمکت ذخیره احمدی روشن، دیگر کسی نیست.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x