اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

توئیت دکتر محمدعلی خدابخش در واکنش به شکست سیاسی غرب :ترامپ غمارباز با صندلی لرزان!!!!

توئیت دکتر محمدعلی خدابخش در واکنش به شکست سیاسی غرب :ترامپ غمارباز با صندلی لرزان!!!!

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،دکتر محمدعلی خدابخش در واکنش به شکست سیاسی غرب در توئیت خود نوشت : با توجه به شکست سیاست های غربی، آمریکایی ترامپ در منطقه غرب آسیا و بر ملا شدن چهره واقعی آمریکا از یک سو و منفور شدن در بین مردم کشورهای مختلف از جمله مردم خود آمریکا، یکبار دیگر غرب دچار دوگانگی در تصمیم گیری های کلان شده و خود را بازیچه افکار نسجیده ترامپ قرار داده است.

این واقعه تا جایی پیش می رود که مجلس سنای آمریکا قانون محدودیت تصمیم گیری رئیس جمهور را پس از موشک باران پایگاه عین الاسد توسط ایران ، انجام میدهد. تا این حد منفور شدن چهره سیاست مداران آمریکایی بویژه ترامپیسم در منطقه موجب رشد فکری مردم منطقه و بینش جدیدی نسبت به چهره هالیوودی آمریکا می شود.
این در حالی است که نخبگان آمریکا خط خود را از سیاست های ترامپیسم جدا کرده بصورت خودجوش کمپین های نه به جنگ در آمریکا راه اندازی نمودند.


این را می شود در نخبگان مطرح مانند مایکل مور، مورگان فریمن و… مشاهده نمود. افرادی که تقاضای خود را از رهبر جمهوری اسلامی به زبان فارسی در توییتر مطرح می نمایند. این تاثیر حقانیت جمهوری اسلامی بر منطقه و جهان است. روزی را خاطرم است که رهبری فرموند کاری کنید که دیگران مجبور به یادگیری زبان فارسی شوند.
در عصر حاضر ایران تحت عنوان ابر قدرتمند ترین کشور غرب آسیا متکی به دانش بومی و پشتوانه چهل ساله مردم غیرتمند، می باشد.
این به برکت خون پاک مدافعین حرم و وطن در جامعه اسلامی می باشد.
خونی که در راه حق علیه باطل و پشتوانه ی مظلوم از بدن انسان های پاک تراوش می کند و به آسمان پرتاب میگردد تا همسان با خون عزیز کربلا ، موجب پیروزی خون بر شمشیر گردد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x