اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

۵۰ کیلو شیشه که در یک بشکه خالی نفت و در اطاق بار جاساز شده بود کشف شد / توقیف ۱۵۰ کیلو شیشه و تریاک

 ۵۰ کیلو شیشه که در یک بشکه خالی نفت و در اطاق بار جاساز شده بود کشف شد / توقیف ۱۵۰ کیلو شیشه و تریاک

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان  از کشف مقدار ۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه و ۱۰۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل نامحسوس محور فرعی “ابرکوه-جرقویه” به یک وانت پیکان که در تاریکی شب از این محور حرکت می کرد مشکوک و وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموارن در یکی عملیات ضربتی و سنجیده این خودرو را متوقف کردند و برای بررسی و بازرسی دقیق به یگان انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی تخصصی از خودرو ۱۰۰ کیلو تریاک که پشت صندلی راننده جاساز شده بود و ۵۰ کیلو شیشه که در یک بشکه خالی نفت و در اطاق بار جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان داده نخواهد شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x