اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نصرالله شریفی ،روزنامه نگار و فعال اجتماعی شهرستان لنجان : مردم لنجان به گذشته، حال و آینده کاندیداها رأی می دهند

نصرالله شریفی ،روزنامه نگار و فعال اجتماعی شهرستان لنجان : مردم لنجان به گذشته، حال و آینده کاندیداها رأی می دهند 

 

اهداف راهبردی و برنامه های استراتژیک رمز ورود کاندیداها به مجلس است

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، این بار خبرنگار ما به سراغ مردی رفت که همیشه دغدغه ی او پیشرفت و آبادانی کشور و شهرش را همیشه پیگیر و مطالبه گزی دارد. برای آن قلم می زند. دوست دار فرهنگ غنی و زیبای منطقه شهرستان لنجان می باشد. اهمیت مسئولین خوب انقلابی و جهادی و دلسوز و کارایی آنها را برای پیشرفت و آبادانی شهرستان لنجان بسیار با اهمیت می داند. نصرالله شریفی، روزنامه نگار و فعال رسانه ای و اجتماعیشهرستان لنجان در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری احوال نیوز، انتخابات اخیر در شهرستان لنجان را انتخاباتی حساس و خطیر دانست و اظهار داشت: انتظارات برآمده از مطالبات به حق مردم، استعدادهای بالقوه، قطب کشاورزی و صنعتی در استان وکشور، رتبه یک بیکاری در استان، آلایندگی های زیست محیطی، ناهنجاری های اجتماعی، فرهنگی، قومیتی و بالفعل نشدن قابلیت ها، شهرستان لنجان را در آزمونی بزرگ قرار داده است. وی افزود: وضعیت حال حاضر شهرستان لنجان جدای از وضعیت نابسامان اقتصادی، رکود تولید، مشکلات معیشتی، تخریب محیط زیست و اشتغال نامناسب استان و کشور نیست لیکن چیزی که در این بین بیشتر جلوه می کند،  محرومیت در عین بهره مندی و محدودیت در عین توانمندی است. شریفی روزنامه نگار و فعال رسانه ای اضافه نمود: دیو بیکاری در این خطه از کشور در حالی رخ می نماید که شهرستان لنجان قطب کشاورزی و صنعتی را یدک می کشد و با وجود استعدادهای خدادادی و مناظر بکر طبیعی و گردشگری، قطب گردشگری بودن نیز دور از دسترس نیست. این فعال رسانه ای در ادامه افزود: منازعات سیاسی و سیاست زدگی در این شهرستان با مدیریت کارا و فعال هماهنگ نیست و همین موضوع موجب شده تا فرمانداری لنجان پس از مدت یکسال با سرپرستی اداره شود!

 

وی همچنین اظهار داشت: مردم شریف شهرستان لنجان در این دوره باید به دور از مسائل حاشیه ای، تعصبات قبیله ای و جناح بازی به کاندیدایی رأی دهند که از گذشته، حال و آینده روشن و مشخصی برخوردار بوده و برای مشکلات و محرومیت های این شهرستان برنامه راهبردی و عملیاتی داشته باشد.

وی اضافه نمود: علی رغم همه کمبودها و تبعیضات موجود و تلاش دشمنان داخلی و خارجی درعدم شرکت  مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، به طور یقین مردم لنجان باید در این دوره برای اثبات واقعیات و انتخاب فردی اصلح که توانایی حل ریشه ای مشکلات شهرستان را داشته باشد بیش از گذشته در انتخابات شرکت داشته باشند. بی شک عدم حضور اقشار مردم در انتخابات به افراد فرصت طلب اجازه خواهد داد تا با غصب نمودن حق آنان و اشغال جایگاه مهم و رفیع نمایندگی مجلس نه تنها مشکلی حل نشود بلکه مشکلات زیادی بر منطقه، استان و کشور اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرستان لنجان در این دوره انتخابات مجلس در برهه ی حساس و در آزمونی بزرگ قرار دارد و هم مردم و هم کاندیداها به واقع خود را در معرض امتحان الهی قرار می دهند و در مقابل حق خود و حقوق دیگران مسئول اند و باید در پیشگاه پروردگار جوابگو باشند.

شهرستان لنجان در آزمونی بزرگ جهت پاسخگویی به مطالبات مردم

کاندیداهای مجلس به ۳ سؤال کلیدی پاسخ دهند!!

 

نصرالله شریفی ادامه داد: انتخابات مجلس این دوره در لنجان انتخابی مهم و امتحانی سخت در روزهای حساس شهرستان، استان و کشور است که با توجه به مطالبات بر جای مانده و نیاز منطقه به فعالیت های اشتغال زایی، فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، زیست محیطی، مرد و زنی باشهامت و عمل گرا می خواهد تا با برنامه ای راهبردی و مدیریت جهادی این کشتی را به سر منزل مقصود و نجات برساند.

این فعال اجتماعی لنجان در ادامه بیان داشت: کاندیداهای محترم در لنجان باید به ۳ سؤال مهم و استراتژیک ۱- هدف از ورود به مجلس ۲- دیدگاه وخط مشی پیرامون مسائل منطقه و کشور و ۳- سوابق و فعالیت های گذشته پاسخ دهند و مردم نیز با تمرین مطالبه خواهی از نماینده آتی  و بدور از تعصبات فامیلی، قومیتی و جناحی تنها منافع جمعی و پیشرفت همگانی را در نظر داشته باشند تا با انتخاب فردی اصلح، گره های کور و آلام بر جای مانده از معضلات، با راه حل های غیر سیاسی حل و فصل گردیده و التیام یابد.

وی با اشاره به این مطلب که مردم شریف لنجان یازدهمین نماینده خود در مجلس را در حالی انتخاب می کند که از بیکاری جوانان خود در رنج بوده، آلایندگی صنایع و کارخانجات همجوار را تحمل می کنند، مشکلات رفاهی، تفریحی و بهداشتی دارند و انتظارات فرهنگی و اجتماعی زیادی را از مسئولان مطالبه دارند افزود: شهرستان لنجان جهت حل معضلات و پیشبرد اقدامات پیش رو نیازمند یک مدیر جهادی و تمام عیار است که توانایی تجمیع، یکپارچه سازی و هماهنگی لازم جهت بهره وری عمومی در حل و پیشگیری از مشکلات جدید را دارد.

نصرالله شریفی روزنامه نگار و فعال رسانه ای در پایان اضافه نمود: کاندیداهای شرکت کننده در این رویداد بزرگ برای احراز یک کرسی در ساختمان بهارستان با همدیگر رقابت نموده و با دغدغه  خدمت به این گود وارد می شوند و این در حالی است که اگر خدمت از نوع طلبکارانه و به عنوان یک فرصت تلقی شود حکایت همچنان باقی است!

لیکن چنانچه خدمت به معنای واقعی کلمه صرف گردد و خادم ملت خود را بدهکار مردم دانسته و در راه رضای پروردگار کار کند. این عاملی است جهت حل مشکلات، رونق تولید، اقتصاد و مطالباتی که یکی پس از دیگری رخت بر خواهد بست.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x