اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر محمدعلی خدابخش در واکنش به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی: “شیعه زمانی که خون بدهد خطرناکتر می شود”

دکتر محمدعلی خدابخش در واکنش به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی: “شیعه زمانی که خون بدهد خطرناکتر می شود”

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر محمدعلی خدابخش گفت : خون پاک شیعه همیشه به عنوان کابوسی برای دشمنان قسم خورده این نظام به حساب می رود.
جایی که خدمت چهل ساله یک جوان انقلابی در دهه چهلم انقلاب ، موجب پیوند خوردن اتحاد بین ملت ها می شود و چهلم این شهید با پیروزی انقلاب اسلامی و صدور فرمان بیانیه گام دوم انقلاب رهبری همزمان میگردد، باید پنداشت که شهادت کلید اصلی بازگشایی راه های پیوند قلوب مومنین واقعی است.
شهید سپهبد سلیمانی مردی که در زمان حیاتش به پیوند این قلوب پرداخت و با شهادتش نیز قلوب ملت های مسلمان جهان را تحت تاثیر مغناطیس معنویت قرار داد و دشمنان قسم خورده را به افول نزدیک نمود.
شهید والا مقام خدمت به مردم را جهاد اکبر و زندگی بدون ولایت را، نماز بدون وضو می دانست.

 


اگر نبود صفت جوان انقلابی، اگر نبود ویژگی اصلی جوان انقلابی، یعنی اصل خودسازی ، نمی توانست قطره ای به دریای بیکران جامعه پردازی اضافه و به ایجاد تمدن نوین اسلامی بپردازد.
بله تنها کسی که بدون منت، به فرمان ولی زمان خود پرداخت و به دنبال احیای آن از عزیز ترین های زندگی اش گذشت شهید سلیمانی بود.
فرمان ولی زمان در بیانیه گام دوم انقلاب ، اصل خودسازی بعد از آن جامعه پردازی و رسیدن به افق ایجاد تمدن نوین اسلامی بود. که تا قبل از سالگرد وقوع این دستور ، سردار دلها آن را ابتدا با وجود خود و پس از آن با شهادت خود به لقاء الله هدیه داد.

 

 

آری تمدن نوین اسلامی در حال شکل گرفتن است، شکل گرفتن با روح شهیدی که در تمامیت ارزی کشور های غرب آسیا، مورد عزت و احترام است.
شهیدی که جز به دنبال عزت و آزادگی و عدالت زیر پرچم ولایت ، به دنبال منفعتی دیگر نبود. نه تجارت ، نه نفس سرکش نتوانست روح این شهید را از ولایت جدا کند.

 

کاش بتوانیم کاری کنیم که بماند نه کاری کنیم که بمانیم. صندلی های قدرت را کنار زنیم و با قدرت تمام روح عزت را در جامعه نوین اسلامی گسترش دهیم که نیست جز این راه اعتلای حق.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x