اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

این لوایح ننگین و ذلت بار است/به امام بی‌وفایی نکنید / پیامک های عجیب به اعضای مجمع تشخیص: حضرت زینب و امام زمان (عج) از تصویب FATF ناراضی هستند

 پیامک های عجیب به اعضای مجمع تشخیص: حضرت زینب و امام زمان (عج) از تصویب FATF ناراضی هستند/این لوایح ننگین و ذلت بار است/به امام بی‌وفایی نکنید

در پیامک های ارسال شده به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره FATF که عمدتا بدون امضا هستند، موافقان این لوایح به خیانت متهم شده اند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، ازخبرآنلاین، پرونده لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص هر روز پیچیده تر و مبهم تر از قبل می شود. درحالی که زمان برای تعیین تکلیف این لوایح به سرعت درحال سپری شدن است، امروز صبح خبری مبنی بر ارسال پیامک های تهدیدآمیز به اعضای مجمع تشخیص رسانه ای شد، خبری که حکایت از تلاش های همه جانبه مخالفان این لوایح برای رد شدن در مجمع تشخیص داشت.

مجید انصاری، غلامرضا مصباحی مقدم و محمد صدر در گفتگوهایی جداگانه ارسال این پیامک ها را تایید کردند. پیامک هایی که بنا به گفته آنها در مخالفت با تصویب این لوایح در مجمع بوده و حتی رنگ و بوی تهدید آمیز هم داشته و موافقان این لوایح به خیانت متهم شده اند.

اما در پیامک های ارسال شده به اعضای مجمع، چه نوشته شده بود؟ محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت در گفتگو با خبرآنلاین گفت: در پیامک ها آمده «این لوایح را تصویب نکنید» «تصویب این لوایح خیانت به خون شهدا و بی‌وفایی به امام است».

وی می گوید: «در میان این پیامک ها تهدید هم وجود دارد. به هر حال در همه آنها از امام زمان (عج) گرفته تا امام و انقلاب توصیه شده است خیانت نکنیم و پاسخگو هم باشیم.»

صدر همچنین در گفتگو با جماران اظهار کرده است: «برخی از این پیام‌ها نیز به نارضایتی امام زمان(عج) از تصویب این لوایح اشاره می‌کنند و تعدادی هم نوشته اند حتما حضرت زینب(س) از تصویب این لوایح ناراضی‌اند.»

او همچنین با اشاره به اینکه دقیق حدود ۳۰ تا ۳۵ پیامک ارسال شده است، به اعتمادآنلاین هم گفته است«در پیامک ها آمده این لایحه ننگین را تصویب نکنید. تصویب آن ذلت‌بار است. امام زمان و حضرت زینب را در نظر بگیرید که اگر رأی دهید از شما راضی نیستند. پاسخ مردم را باید بدهید و…» بنا به گفته این عضو مجمع تشخیص پیامک ها اصلاً امضا ندارند و عمدتاً از طرف ملت ایران صحبت می‌کند.

مجید انصاری هم درباره استان‌هایی که احتمالاً بیشترین پیام را ارسال کرده‌اند، به اعتمادآنلاین گفته: «از مکان‌های مختلف ارسال شده است. حتی بعضی‌ها با عنوان حوزه علمیه خواهران ارسال شده و برخی به اسم اشخاص است.»

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x