اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

هادی منوچهری : کیف پول الکترونیکی برای رفع مشکل پول خرد مشتریان افتتاح می‌شود،این طرح کاملا رایگان و آنلاین خواهد بود

هادی منوچهری : کیف پول الکترونیکی برای رفع مشکل پول خرد مشتریان افتتاح می‌شود،این طرح کاملا رایگان و آنلاین خواهد بود

 

هوای پاک را صدا کنیم

هوای پاک نعمتی بس بزرگ است برای تمام افرادی که روی این کره خاکی زندگی می کنند می توان گفت یکی از قدیمی‌ترین نیازهایی  که انسان برای زندگی کردن به آن نیازمند خواهد بود.  نیاز به هوایی مهربان و پاک که در همه جا هست تا نفسهای انسانها آرام و سالم بماند .

محبتی دو طرفه هم برای انسان ،  انسان برای هوا ، مدتی گذشت و ناگهان بر اساس بی‌مبالاتی  انسان هوا کم‌کم تیره شد پر از گرد و غبار و آلاینده های دیگرشد واکنون دیگر باید هوای پاک را در روزهایی نامگذاری کرد که بتوان به انسان ها یادآوری کنیم که هر روز لازم نیست با آلوده کردن هوا موجب راحتی و آسایش خود شوند و دیگران را در رنج و عذابم اندازیم . پس بیایم به خاطر پدر و مادران سالمند مان ، فرزندان کوچکمان و خانواده خود و به خاطر سالم ماندن تمام شهرمان   هوارا آلوده نکنیم آلوده کردن   را کنار بگذاریم که ، این بهترین راه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، در روز چهارشنبه ۲۷ / ۹/۹۸نشست خبری بین اصحاب رسانه و مسئولان بخش حمل و نقل شهرداری با شعار هوایی پاک از ۲۶ آذر  ماه تا ۲۹دیماه در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار شد.

 

داریوش امانی ،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان گفت :

ترافیک هسته مرکزی اصفهان تا  دوماه آینده کلید خواهد خورد که  شامل درست کردن  زیرساخت‌هایی است که با کارهای نرم افزاری انجام می شود و باید  از تمام سیستم ها استفاده بکنیم .

امانی در مورد موضوع و پروژهها بیان کرد :  موضوع و پروژه‌های حمل و نقل که ، در این ۳۳ روز باید انجام می شود بحث خرید اتوبوس تا پایان سال که به خاطر نوسانات قیمت به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان شده است .

بازسازی اتوبوس‌هایی که از سال گذشته آغاز شده و ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی هستند.

 پیگیری هزار تاکسی که کمک کننده به جابجایی مسافر هستند در گزارش به دست آمده ۵۰۰ هزار نفر جابجایی با اتوبوسرانی  ۵۰۰ هزار با تاکسیرانی  و ۹۰ هزار با مترومی باشد.

وی ضمن اشاره به طرحهای ترافیک شهری ادامه داد: طرحهای  زوج و فردخودرودر شهر اصفهان   از درب منازل اجرایی خواهد شد .

دوربین‌هابرای  اتصال به مراکز معاینه فنی که نزدیک به هفته دیگر آماده خواهد شدثبت تخلف و ، معاینه فنی که با هر بار ثبت شدن خودرو  توسط دوربینهاممکن است  مبلغ بالایی را ایجاد کند.

 خرید ۱۳ دستگاه ثبت تخلف و پارک ممنوع در حال خدمت رسانی است که  ظرف یک ماه آینده ۵ خودروی دیگرهم  به ناوگان پلیس اضافه خواهد شد.

 مهندس فاتحی ، مدیرعامل شرکت متروی اصفهان بیان کرد :آغاز حرکت مترو از ایستگاه های قدس و صفه در ساعت۶  صبح و آخرین حرکت مترو در  ۹  شب می باشدو ،  حدود ۹۰ هزار نفرجابجایی مسافر خواهد داشت .

محمدرضا بنکدار هاشمی ،مدیر عامل قطار شهری اصفهان بیان کرد :  قطار شهری ۲ ابرپروژه ایی بزرگ است با  ۱۲ هزار میلیارد تومان  آغاز شدو در یک سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است.

وی ضمن اشاره به ۱۶ ایستگاه موجود  اظهار داشت :  در ظرف یک سال گذشته۹ ایستگاه‌فعال هستند  و قول داد تا پایان امسال بهره‌برداری از ایستگاه‌های دیگر انجام خواهد شد.

 عباس محبوبی ،مدیرعامل  سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار داشت : دو هدف اصلی در پایانه شهر اصفهان وجود دارد که یکی از آن حفظ و نگهداری پایانه کاوه و صفه دانست که رتبه اول در سطح کشور راهم این دو پایانه  دارا هستند.

وی ضمن اشاره به توسعه صمدیه در دهه فجر و پایانه اندیشه برای سال آینده مژده داد .

هادی منوچهری ، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت : پنج رویداد در حوزه تاکسیرانی به ثمر نشسته که در ده سال گذشته بی‌نظیر بوده است .

۱-کیف پول الکترونیکی برای رفع مشکل پول خرد مشتریان که در این ماه افتتاح می‌شود و این طرح کاملا رایگان و آنلاین خواهد بود .

تعویض هزاران  خودروی تاکسیرانی که وظیفه دولت است و شهرداری اصفهان این کار را انجام میدهد .

وی ضمن اشاره به وام رانندگان تاکسی افزود:۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت اقساط یک میلیونی تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد  و برای کمک به معیشت رانندگان  اولین بار دست به  تبلیغات درون و برون تاکسی ها  خواهیم زد .

قدرت افتخاری، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت : اهمیت حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست لازم است هدف ما افزایش خطوط تندرو و بهره‌برداری  هزار دستگاه اتوبوس است که را لازم می دانیم با تسریع در  دو پایانه مهم مناطق ۱۲ و ۵ این عمل را انجام دهیم .

مجید طهماسبی،مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان در پایان عنوان کرد :  جابجایی هفت هزار تن  بار توسط سازمان حمل و نقل بار صورت خواهد گرفت و   بحث  سه دستگاه دوربین فعال سیال به صورت بهره برداری از سیستم معاینه فنی که  مشتری قبل از مراجعه به مرکز معاینه فنی نوبت خود را رزرو کند .

رویا مردانی

انتهای پیام/*

هوایی پاک ، قصه آدم و هوا ، مدیران حمل و نقل شهرداری اصفهان ، احوال نیوز ،

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x