اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

نجات جان ۳ نفر از مرگ حتمی/ در ارتفاعات یکی از مناطق صعب العبور شهرستان فریدونشهر و بارش شدید برف و کولاک

نجات جان ۳ نفر از مرگ حتمی/ در ارتفاعات یکی از مناطق صعب العبور شهرستان فریدونشهر و بارش شدید برف و کولاک

 

پایگاه خبری احوال نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان “فریدونشهر” گفت : ۳ نفر که در برف و کولاک یکی ازمناطق صعب العبور شهرستان فریدونشهر گرفتار شده بودند توسط ماموران انتظامی و عوامل امدادی از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ “حمزه یبلویی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر مفقود شدن ۲ جوان ۲۷ ساله و مردی ۵۰ ساله در ارتفاعات یکی از مناطق صعب العبور شهرستان فریدونشهر و بارش شدید برف و کولاک درمنطقه ،بلافاصله ماموران کلانتری به همراه دیگر عوامل امدادی وارد عمل شدند.

 

وی افزود: پس از جست و جو و تلاش چند ساعته سرانجام یکی از آنها که داخل خودرو وانت نیسان اش بود توسط عوامل امدادی نجات پیدا کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: اکیپی از نیروی انتظامی، هلال احمر و کوهنوردان برای پیدا کردن ۲ فرد دیگر جست و جوی خود را ادامه دادند و بعد از ۵ ساعت تلاش آن ۲ نفر را که برای نجات جان خود از سرمای شدید به خانه باغی پناه برده بودند پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی و عوامل امدادی شهرستان فریدونشهر این ۳ فرد از مرگ حتمی نجات یافتند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x