اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مهدی طارمی دادستان عمومی و انقلاب : بهبود عملکرد شهرستان نائین با تعامل دستگاه ها امکان پذیر می شود

مهدی طارمی دادستان عمومی و انقلاببهبود عملکرد شهرستان نائین با تعامل دستگاه ها امکان پذیر می شود

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، شهرستان نائین، وسیع ترین شهرستان استان اصفهان و یکی از بزرگترین شهرستان های ایران است. این شهرستان شامل سه بخش مرکزی، انارک، خور و بیابانک و پنج نقطه شهری و هفت دهستان دیگر می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نائین با اشاره به اقدامات دادستانی این شهرستان در سه ماه اخیر افزود: تیم دادستانی به صورت سر زده از دو کارخانه سیمان بازدید نمود. مشکلات، مطالبات کارگران و کارفرمایان بررسی و موضوع جهت انجام اقدامات لازم، صدور دستور و رفع نواقص به کمیته قضائی استان اصفهان انعکاس داده شد.

مهدی طارمی از بیمارستان، شهرداری، اداره ثبت احوال شهرستان نائین در راستای صیانت از حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم بازدید کرد و در ادامه دستورات لازم را برای بهبود عملکرد به مسئولان ادارات ارائه نمود و خاطر نشان ساخت: رصد مشکلات، معضلات، جرائم حوزه فرهنگی شهرستان شناسائی شده که جهت برنامه ریزی های لازم به امام جمعه انعکاس داده شد سپس در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان و صدور دستورات مقتضی از زندان بازدید و با زندانیان درباره مشکلات شان گفت و گو شد.

به گفته وی، کمپ ترک اعتیاد جهت بررسی وضعیت موجود و شنیدن مطالبات رهیافتگان و صدور دستورات حمایتی بازدید به عمل  آمد در ادامه به منظور تعامل مؤثر و قانونی و برقراری امنیت با دیگر مسئولان شهرستان نائین از فرماندار، فرماندهی انتظامی، سپاه، رئیس اداره اطلاعات و دیگر نهادها رایزنی صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نائین از پاسگاه انتظامی چوپانان و کلانتری انارک در ۱۶۰ و ۸۰ کیلومتری شهرستان نائین دیدار و در همین رابطه اذعان کرد: حوزه قضائی کبودان در فاصله ۲۰۰ کیلومتری با دو نفر سکنه است که مطالبات آن ها مورد بررسی و دستورات لازم جهت اقدام مقتضی به ضابطان داده شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x