اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

صنعت ، بر گفته از سعی و تلاش تعدادزیادی کارگرخواهد بود که، باور دارند جنگ و ترحیم جلوی اراده ایرانیشان را نمیتواند بگیرد

صنعت ،  بر گفته از سعی و تلاش تعدادزیادی کارگرخواهد بود  که، باور دارند جنگ و ترحیم  جلوی اراده ایرانیشان را نمیتواند بگیرد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،

صنعت ،  بر گفته از سعی و تلاش تعدادزیادی کارگرخواهد بود  که، باور دارند جنگ و ترحیم  جلوی اراده ایرانیشان را نمیتواند بگیرد .

و این کار تا زمانی خواهد بود که تک تکشان دست در دست هم ،مانند دانه های یه زنجیربماند تا،   کارخانه ائی بناگردد و سایل کارخانه ایی  مستقر شود و ، نیروی کار با همتشان چرخ بزرگ اقتصاد را بچرخوانند و، دوباره صنعت جان تازه ایی بگیرد و چرخشش آغاز گردد، همنوا با غیرت ایرانی  عزت و شرف نامش  را به بزرگی یاد کندو بر غیرتی آفرین بگویند که همدلی وایمان ،  پشتکار رمز موفقیت مردان صنعت می باشد.

تا زمانیکه  نام ایران بر بلندای جهان از ، مرزها ی کشورهای دیگر بگذرد  تا کور دلان ببینند که ،  صنعت کاران  هنوزهم ایستاده اند و،  حرکتشان تا ابد پابر جا خواهد بود .

نگاهی به گوشه ائ،  از حال و احوال این روزهای صنعت که در حال حرکت است مگر، زمانی که،  مانعی سد راهش گرددزمانی مشگل مشخص خواهد شد که ، نگاه دقیق به حرکت ناموزونش  نشان دهنده مشکلی از هزاران مشکل صنعت کشورمان خواهد بود  مشکلی به نام،  کارگاههای راه پله ایی که نفسهای  صنعت را بشماره خواهد انداخت . پس بهتره نیست با مالیات شاه راه حیاتی کارگاههای راه پله ایی را قطع کنیم تا آب رفته از کانال  صنعت دوباره باز گردد ……بچرخد .

 

 

کارگاههای راه پله ایی ؛ سد راه صنعت

پایگاه خبری احوال نیوز ،گفت :

صنعت کار پتروشیمی بیان کرد : دلال بازانی وجود دارند که سهمیه آنچنانی در بورس خواهند گرفت که ،  قیمت ها را در بازار تعیین و ، اقدام به فروش می کنند .

وی افزود : متاسفانه  در صنعت تولید کنندگان نایلون ، نایلکس ، سلفون ، کارگاههای زیر زمینی زیادی وجود دارد که بدون پرداخت بیمه ، مالیات ، ارزش افزوده ، کار کرده و با جابه جا کردن قیمت ، قیمت بازار را پایین  کشیده و باعث رکود شرکتهای صنعتی خواهند شد .

 

به گفته ای وی :این افراد قادرند نبض بازار را در دست بگیرند و این کار قادراست تولید کننده را که تمام توانش را بکار می گیرد و از همه چیز حتی آسایش و خانواده می گذرد تا وضع تولید بهتروراحتترگردد. را به زمین خواهد زد .

در مورد چرخ صنعت اظهار کرد :

اگر چرخ صنعت بچرخد نتیجه آن،  وابستگی کمتر به خارج ، به وجود آوردن صنایع ارز آور است و،  جای قاچاق ،کالاهای ایرانی  تقویت می گیرند و، توان کار کارگررا  بیشتر خواهند کرد.

و در اینجا سوالی مطرح می شود که کارگاههای کوچکی که بعنوان منبع در آمد برای تعدادزیادی  کارگر ایجاد می شودبا توجه به رقیبی قدرتمند   میتواند سهمی در این بازار داشته باشد ؟

رویا مردانی

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x