اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری سوّمین دوره آموزشی کشوری پیشگیری رشد مدار در اصفهان با حضور دکتر قنبری

برگزاری سوّمین دوره آموزشی کشوری پیشگیری رشد مدار در اصفهان با حضور دکتر قنبری

 

پیمان سفیران استانی در اجرای تعهد با قرائت منشور اخلاقی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، سوّمین دوره آموزشی کشوری پیشگیری رشد مدار با عنوان بیست و سه مهارت تربیت فرزند در آبان ماه سال جاری، طی دو روز و برای دو گروه هدف در اردوگاه باغ ابریشم برگزارگردید.

این دوره آموزشی در ابتدای با یک پیش آزمون آغاز سپس سیمای جرائم استان ها مورد بررسی قرار گرفت؛ در ادامه این دوره، گزارش ها و چالش های مدرسان استانی مطرح سپس مالتی مدیای بیست و سه روزه برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته شد.

فراگیران این دوره با مدل اجرائی برنامه در سال ۱۳۹۹ آشنا می شوند همچنین ادامه محتوای آموزشی لازم در بخش های کودک آزاری، آسیب شناسی فضای مجازی، ارائه تحقیق در مورد برنامه های کودکان به فراگیران داده شده؛ در آخر منشور اخلاقی قرائت و امضاء گردید.

فراگیران دوره آموزشی کشوری پیشگیری رشد مدار با خواندن، منشور اخلاقی سفیران استانی در محضر پروردگار رحمان متعهد می شوند که با یادگیری مهارت های پیشگیرانه و رعایت آن ها در ارتباطات و آموزش ها به عنوان بخشی از منش خود در حوزه های احترام به تجربه و دانش مخاطبان و جلب مشارکت آن ها، همدلی با مشکلات مخاطبان در اجرا و راهبری آن ها، تبعیت استاندارد، دستورالعمل ها و محتوای برنامه در همه سطوح ، بیان تجربیات موفّق در اجرای برنامه و پذیرش کمبودهای آن، نا امید نکردن مخاطبان در فراگیری طرح پیشگیری رشد مدار و انتقال آن به جامعه هدف کوشا باشند.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان با حضور در افتتاحیه دوره آموزشی طرح پیشگیری رشد مدار به اهمیت اینگونه دوره ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: پیشگیری زمانی موفق است که تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد به همین دلیل فراگیران این دوره ها ابتدا باید با مفهوم و راه های پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی آشنا شوند تا توانمندی انتقال آن را به مخاطب داشته باشند.

دکتر محمدرضا قنبری، محتوای آموزشی مورد نیاز این دوره از طرح پیشگیری رشد مدار را کامل و جامع دانست و اظهار کرد: انتخاب سرفصل های ارائه شده به فراگیران پیرو برنامه ریزی های مدون بوده است که توسط استادان خبره آموزش داده می شوند.

این مقام مسئول انتخاب شهر اصفهان را جهت برگزاری آموزش طرح ملی پیشگیری رشد مدار هوشمندانه دانست و افزود: این استان سابقه دیرینه ای در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی دارد و اندیشمندان بسیاری را در خود پرورش داده است که اتفاق مثبتی برای موفقّیت های بیشتر و گام های مؤثر تر از گذشته برای فراگیران خواهد بود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x