اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

توزیع میوه شب یلدا / پخش میوه های شب یلدا

توزیع میوه شب یلدا / پخش میوه های شب یلدا

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، مراسم این شب که  از قدیم الایام بر جا مانده است تا در مورد شبی بگوید که بلند ترین شب سال خواهد بود .

دور هم جمع شدن خانواده ها و آشنایان در این شب و انداختن سفره یلداو ، آوردن کتاب حافظ و تفعلی به شیخ شیراز زدن تمام کارهای است که ایرانیان در این شب انجام می دهند و،  لحظات شادی را برای همه خانواده ها به وجود خواهند  آورد .

میوه ها در ۱۴ بازار روز کوثر شهر اصفهان به قیمت نرخ عمده فروشی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهردار اصفهان از عرضه مستقیم میوه های شب یلدا با قیمت عمده فروشی در ۱۴ بازار روز کوثر اصفهان از روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

محمد مجیری بیان کرد :در آستانه فرا رسیدن بلندترین شب سال و رسم دیرین مراسم سنتی شب یلدا از روز پنج شنبه ۲۸ آذر تا شنبه ۳۰  آذر به مدت سه روز متوالی در ۱۴ بازار روز کوثر اصفهان میوه های  شب یلدا عرضه مستقیم می شود. و، با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها، قیمت میوه های شب یلدا همانند انار، هندوانه، نارگیل و سایر میوه ها به قیمت عمده میدان تره بار و بدون سود خرده فروشی به شهروندان داده می شود و ،  همچنین  بازار روز کوثر با توجه به مشتریان خود در هر منطقه، سایر اقلام را به مناسبت شب یلدا با تخفیف ویژه ارائه می کند که اقلام هر بازار نسبت به دیگری متفاوت است مواد پروتئینی، لبنیات، خشکبار، آجیل از جمله محصولاتی است که همزمان با عرضه مستقیم میوه شب یلدا در بازارهای روز کوثر شهر اصفهان با تخفیف ویژه به شهروندان عرضه می شود.

*رویا مردانی

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x