اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

توضیحات رئیس دستگاه قضا از جزئیات جلسه سران قوا درباره سهمیه‌بندی بنزین ، در سفر به اصفهان / حذف تشریفات زائد

توضیحات رئیس دستگاه قضا از جزئیات جلسه سران قوا درباره سهمیه‌بندی بنزین / حذف تشریفات زائد

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، آیت الله رییسی رئیس قوه قضائیه در اصفهان:  در شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه از ناحیه دولت پیشنهاد مطرح شد، بنده گفتم این موضوع ربطی به جلسه سران ندارد، چرا که قانون داریم و وظیفه دولت است، ۲-۳ بار مخالفت کردم، منتها دولت می‌گفت از باب هماهنگی این کار انجام می‌شود.
دولت پیشنهادش این بود که پول حاصله را که در قانون باید به تولید و سایر بخش‌ها داد همه‌اش به مردم داده شود، آنچه قبول کردیم و به تایید رهبر انقلاب رسید کیفیت مصرف وجوه حاصله بود.
به صورت رسمی در جریان زمان آغاز طرح نبودم اما از کانال هایی دو سه روز قبل شنیدم و همان زمان یادداشتی به دفتر رئیس جمهوری دادم که شنیده‌ام می خواهید اجرا کنید، تمهید لازم صورت نگرفته و پیش‌بینی می شود با توجه به شرایط منطقه حوادثی به وجود آید.
فقط من هم نگفته بودم روز چهارشنبه برخی در هیأت دولت گوشزد کرده بودند؛ مردم اعتراض داشتند و حق هم داشتند، عدم تبیین برای مردم را نواقص جدی طرح می‌دانیم.

حذف تشریفات زائد توسط ریاست مردمی و محبوب قوه قضاییه

اینکه آیت الله رئیسی در سفرهای خود همراه با عموم مردم با هواپیمای مسافربری سفر می کند و تشریفات زائد را حذف می نماید نکته قابل توجه و مهمی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x