اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آقای رئیس جمهور با این همه کشته و زخمی، حداقل خانه سالمندان خود را تعطیل کنید. علی برکت الله

آقای رئیس جمهور با این همه کشته و زخمی، حداقل خانه سالمندان خود را تعطیل کنید. علی برکت الله

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،

آقای رئیس جمهور ، شما واقعا ، ملت را خیلی نادان فرض کرده اید و افراد سالمندی را که به عنوان وزیر و مشاور، دور خود جمع کرده اید ، از دانایان فرض کرده اید ، حال آنکه همه از اشرافها و بی دردها هستند.آقای رئیس جمهور حق دارید مردم را نادان فرض کنید ، زیرا فریب شعار و دروغهایتان را خوردند. و با همان خنده های شیطانی ، به رقیب خود تهمت و افترا زدید . امروز آقای فریدون ، باز با همان خنده های شیطانی ، و به استهزاء گرفتن مردم و در واقع به ریش مردم خندیدن ، خود را از گران کردن بنزین غافل و نادان دانستید ، آقای رئیس جمهور ، شما فقط به فکر خانواده و خود هستید ، حداقل اگر این لباس روحانی را بر تن نداشتید ، مردم بهتر می توانستند ، با شما حرف بزنند . این لباس روحانی خیلی مقدس است ، از این لباس مقدس که بر تن کرده اید، کمی حیا کنید.

آقای روحانی ، این مدت اندکی که از دولتتان باقی است ، سرای سالمندان را تعطیل کنید . کمی به فکر افرادی که انقلابی هستند و تلاش می کنند ، باشید . آقای روحانی ، این وزرای ، اشرافی ، به درد این مردم محروم که با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند ، نمی خورند. این وزرای شما ، در این حدود هفت سال امتحان ، خود را پس داده اند. کمی فکر کنید ، به خاطر خدا ، کمی فکر کنید.دروغ خیلی بد است ، آن هم دروغهای ، شاخ دار .

 

 

آقای رئیس جمهور دیگر توبه کنید ، حدود هفت سال ، هر کاری را که انجام ندادید ، به گردن دولت قبل گذاشتید، پس از حدود هفت سال دیگر توبه کنید ، و کار انقلابی کنید . شاید ، شاید ، شاید  تقاص ، این همه خون ریخته شده ، به خاطر بنزین ، کمتر شود .

علی برکت الله

و اما چند جمله ای دیگرخطاب به رئیس جمهوری که دیگر محبوب نیست..!!!

در ادامه فتنه لبنان، عراق و ایران، استعفای حریری و عادل و روحانی است. روحانی باید تا ۱۴۰۰ بماند و هر روز در افکارعمومی استیضاح شود و مردمی که او را برای ریاست جمهوری برگزیدند رنج انتخاب خود را هر روز تازه کنند تا همه با هم عبرت بگیریم که اولا به قواعد دموکراسی و انتخاب اکثریت پایبند باشیم و دوما شب های انتخابات فریب هر رجاله بازیگر یا همان سلبریدی های بی سواد را نخوریم و به تکرار مفسدان و بی بی سی گوش ندهیم.

روحانی کاری را که نباید می کرد، به بدترین شکل ممکن به انجام رسانید.

طبق قانون اساسی سه روش برای کنار زدن رئیس دولت وجود دارد:

۱- رأی به عدم کفایت توسط مجلس

۲ – حکم دیوان عالی به تخلف از وظایف قانونی

۳ – فشار سیاسی برای استعفا

مطالبه این سه مورد حق قانونی همه شهروندان است.

رئیس جمهور قصه ی ما، به مردم تحت فشار نارو زدید ، عهدی که تا ابد چهره روحانی را در بین مردم خاکستری تر از رنگ ریشش به ذهن خواهد سپرد…!!!

حال و روز اکثر ایرانی ها در صبح روز جمعه ی فردای گرانی بنزین ، با روایت مسخ کافکا و تهوع سارتر گره خورد. مردمی که چنان در بی تدبیری روحانی گیج و منگ بودند که مدام در فکر مرور اینکه از دیشب تا صبح چه اتفاقات دیگری می توانست رخ دهد بودند.!!!

 

آقای رئیس جمهور

علی برکت الله

آقای روحانی، در شعارهایتان امید را به همگان قول دادید، و اما امروز زیر سایه دولت تان ناامید ترین مردم هستیم.

آقای روحانی، در شعارهایتان گفته بودید دولت فیلتر نخواهید بود و دکمه فیلترینگ را نخواهید فشُرد !!!!! از خیر فیلترینگ فضای مجازی گذشتیم، اینترنت (ابتدایی ترین حق ارتباطات و آگاهی) را بستید..!!!

راستی آیا خودتان را هم فیلتر کرده اید..!!!

آقای روحانی، گفته بودید همه چیز ارزان خواهد شد !!!! ارزان که نشد هیچ رشد سرعت گرانی و تورم در کسری از زمان را در تاریخ کشور ایران به نام خود و دولتتان ثبت کردید.

آقای روحانی، خود و وزرای مسکن تان از مسکن مهر احمدی نژاد گله کردید و اعلام برائت جُستید و گفتید: که مسکن مهر دولت قبل برای مردم ایران خوار کننده و خفت بار هست.!! حال طرح دقیقه نودی مسکن بظاهر ملی و گران قیمت دولت تان را کجای دلمان بگذاریم..!! کمی انسانیت خوب است.

وزیر مسکن بی کفایت شما با افتخار اعلام کرد، که برای مسکن مهر هیچ کاری انجام نداده ام.ولی همین وزیر مسکن شما به فکر غارت بیت المال برای فرزندان خود بود….!!!

آقای روحانی، یارانه احمدی نژاد را به سخره گرفته و در شعارهای انتخاباتی تان فرموده بودید : چُنان رونق اقتصادی ایجاد خواهید کرد که مردم به دولت یارانه بدهند و هیچ نیازی به یارانه نداشته باشند.!! حال خود از شدت شرم فرار رو به جلو می کنید، و با پیشنهاد خفت بارتر بسته معیشتی از یارانه احمدی نژاد پیشی گرفته و فرموده اید سود حاصل از گرانی بنزین را به خانوار های تحت فشار اقتصادی که به گفته خودتان ۶۰ میلیون نفر هستند ( از قراری ‌۷۰% مردم کشور) که وضعیت معیشت مناسبی ندارند خواهید پرداخت  چرا در گفتارهای خود کمی تامل نمی کنید، حداقل به مشاورهای خودت سر بزنید، ببینید چند نفر از آنها ، جاسوس دشمن هستند.

نگران نباش در تیم به اصطلاح برجام خود که دیدید، چه کلاه گشادی به سر مردم گذاشتید….!!!

آقای روحانی، افاضه فرموده بودید که: دو نرخی شدن بنزین  فساد آور و مفسده انگیز است.!! حال چه شد که بنزین را نه فقط دو نرخی بلکه سهمیه بندی کرده و ۳۰۰% هم افزایش قیمت دادید، آنهم به بدترین روش ها..!! در حرف زدن چرا کمی تامل نمی کنید.!!

آری ، جناب روحانی؛ ۶ سال را از کف دادید؛ بیایید در ۲ سال باقی مانده با دل و دولتتان رو راست و صادق باشید.

گفته بودی”””

بلدی حال مرا خوب کنی…!

حال ما خوب خراب است..

به آن دست نزن..

(عباس معروفی)

توفیق می طلبم از خدا (در هر کار) و بر او توکل کرده و به درگاه او پناه میبرم.

«آیه ۸۷ سوره هود»

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x