اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث شرق شمال غرب مرکزی

مهدی معصوم بیگی : دستگیری۷ نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه اصفهان

مهدی معصوم بیگی : دستگیری۷ نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه اصفهان

 

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۷ نفر دیگر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده وموج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی وپلیسی ۷ نفر دیگر از این افراد در مخفیگاه های خود شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب چراغ های راهنمایی و رانندگی و المان های شهری، مسدود کردن تعدادی از  خیابان ها و بزرگراه ها و تحریک مردم به تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه دستگیر شدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x