اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

سردار مهدی معصوم بیگی : روحیه بسیجی ، دشمن را در تمام عرصه ها به زانو در آورده است

سردار مهدی معصوم بیگی : روحیه بسیجی ، دشمن را در تمام عرصه ها به زانو در آورده است

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان با روحیه بسیجی که دارند همواره دشمن را در تمام عرصه ها به زانو درآورده اند، هفته بسیج را به تمام بسیجیان مخلص و وفادار به انقلاب تبریک گفت.

سردار مهدی معصوم بیگی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:

 

که به دست پربرکت امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و با اتکا به ایمان و تقوای الهی توانست در عرصه های سرنوشت ساز انقلاب صحنه های زیبایی از شجاعت و رشادت را به نمایش بگذارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، اضافه کرد: در ۲۵ آبان ماه امسال به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت و افزایش قیمت بنزین عده ای از اشرار و اخلال گران نظم عمومی از اعتراضات مردمی سؤاستفاده کرده و اقدام به تخریب اماکن، آتش زدن اموال عمومی و ایجاد خسارت به بیت المال کرده و امنیت جامعه را مختل کردند که در این حوادث بسیجیان عزیز به میدان آمده و در تامین امنیت تمام قد ایفای نقش کردند.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: مردم اصفهان، شهید پرور، متدین و انقلابی هستند و این بار نیز بعد از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کرده و با همکاری و مشارکت نیروهای بسیج، سپاه، انتظامی و دیگر دستگاه های امنیت ساز طومار آشوب گران را در جای جای استان عزیزمان درهم پیچیده و امنیت و آرامش را به جامعه برگرداندند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان عزیز و جان برکفان انقلاب اسلامی از تلاش نیروهای بسیج و سپاه که امنیت منطقه شمال شهر اصفهان را برعهده داشتند و در دیگر شهرهایی که  نا آرامی وجود داشت در کنار نیروهای جان برکف انتظامی حضور باصلابت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

سردار معصوم بیگی در پایان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطر نشان کرد: نیروهای انتظامی استان اصفهان  با تفکر و روحیه بسیجی و اتکا به ایمان و قدرت لایزال الهی و اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم این خطه تاپای جان تلاش می کنند و دست نا امن کنندگان مردم را کوتاه خواهند کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x