اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بیمارستان حضرت عیسی بن مریم «علیه السلام» اصفهان به متولد شده های این بیمارستان فراخوان داد

بیمارستان حضرت عیسی بن مریم «علیه السلام» اصفهان به متولد شده های این بیمارستان فراخوان داد

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، نشست خبری دکتر سید امین رضا طباطبایی رئیس بیمارستان عیسی بن مریم «علیه السلام» و دکتر رسول یا حی مدیر عامل خیریه این بیمارستان به مناسبت ۱۱۵ سالگرد تاسیس این بیمارستان در محل سالن این بیمارستان برگزار گردید.

 

دکتر طباطبائی در این نشست به ارائه گزارشی از سابقه و عملکرد ،نحوه ارائه خدمات  و چشم انداز بیمارستان و خیریه در آینده پرداختند .در ادامه اصحاب رسانه به بیان سوالات خود همراه با مشکلات ، خواسته ها و عمده مطالبات مردم از حوزه درمان استان پرداختند و رئیس بیمارستان به ابهامات در حوزه خدمات این مرکز و مدیر عامل خیریه در زمینه عملکرد و چشم انداز خیریه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در این نشست خبری ابتدا دکتر سید امین رضا طباطبایی رئیس و عضو هیئت مدیره بیمارستان حضرا عیسی بن مریم «علیه السلام» گفت : زمین این بیمارستان یک خیر و تاجر اصفهانی به نام امین الشریعه به امر احداث بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متری با ۷۵۰۰ متر زیربنا در محلهٔ تبریزیهای اصفهان تاسیس شد. اختصاص داده است ، و این بیمارستان ۱۱۵ سال است که در خدمت سلامت مردم اصفهان می باشد .

 

 

این تنها بیمارستان دولتی غیر آموزشی است که مراجعه کنندگان از پزشکان متخصص وفوق تخصص استفاده می کنند. وی افزود: ارتوپدی در راس خدمات این بیمارستان است وی ادامه داد : زایشگاه این بیمارستان هم در رتبه بندی خود در بین تمام بیمارستانها رتبه ی اول را در سطح کشور در زمینه زایمان طبیعی کسب کرده است. همچنین این بیمارستان در رتبه اول اعتبار سنجی را کسب نموده است ، که این رتبه کم نظیر و در کشور ما انگشت شمار است. این موفقیت نشان تلاش و زحمات همکاران بنده در بیمارستان است. وی ادامه داد : قطعا سابقه ی خوب این بیمارستان را مد نظر قرار می دهیم و سطح مدیریت این بیمارستان را باید بر اساس جایگاه این بیمارستان ارتقاء دهیم. به خاطر این جایگاه بیمار محوری را سرلوحه و استراتژی این بیمارستان قرار داده ایم. دکتر طباطبایی در مورد پرسنل این بیمارستان گفت : ۹۰ تا ۱۰۰ پزشک تخصصی و فوق تخصصی در این بیمارستان فعالیت دارند، و ۱۲۰ پرستار و حدود ۲۰۰ نفر پزشک و پیراپزشک ، در این بیمارستان فعالیت می کنند. خبری دکتر سید امین رضا طباطبایی رئیس بیمارستان عیسی بن مریم «علیه السلام» اضافه کرد : در این بیمارستان مردم محوری را سرلوحه کار خویش قرار داده ایم ، چون مردم در ایجاد این بیمارستان نقش بسیاری داشته اند، در همین زمینه و در ادامه ی راه رسالت این بیمارستان ، خیریه ای راه اندازی گردیده است ، که برنامه های خوبی را در پیش رو دارد.

 

دکتر طباطبایی در مورد بنیادخیریه ی این بیمارستان  افزود : بنیاد خیریه بیمارستان عیسی بن مریم «علیه السلام» از تمام کسانی که، در این بیمارستان ، متولد شده اند، چون اطلاعات کامل در ثبت احوال ، از آنها وجود ندارد، از متولدین خواست ، که حتما به بیمارستان و خیریه ، مراجعه کنند. و می توانند با شماره تلفن همراه خیریه با شماره ۰۹۱۳۴۲۵۷۱۶۵ و یا با تلفن ثابت به شماره ۰۳۱۳۲۳۵۱۵۴۲ اطلاعات خود راارایه کنند.

 

وگزینه بیمارستان حضرت عیسی بن مریم«علیه السلام» ، این است ، کسانی که با ما ارتباط برقرار می کنند، و متولدین این بیمارستان هر جا که هستند، انشالله بتوانند ، در کشور و دنیا تاثیر گذارباشند. هر کمکی که به بیمارستان و شهر و دنیا می توانند ، انجام دهند.

 

سپس دکتر رسول یاحی مدیر عامل و عضو هیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم «علیه السلام» گفت : خیریه حضرت عیسی بن مریم «علیه السلام»، دارای ۳ ویژگی منحصر به فرد است. یکی از ویژگی ها این خیریه آن است که ، با حضور اقلیت ها و همراه با نام حضرت عیسی بن مریم «علیه السلام» است . یکی دیگر از ویژگی های این بیمارستان ، جامعه آماری ، که در نظر گرفته ایم ، متولدین همین بیمارستان هستند، که حدود ۲۰۰ هزار نفر می باشند، و عمدتا کسانی که با این بیمارستان همکاری دارند ، متولدین این بیمارستان هستند.

 

 

سومین ویژگی منحصر به فرد این بیمارستان بین المللی بودن این بیمارستان است، که از پیروان حضرت مسیح «علیه السلام» برای گسترش این بیمارستان حداکثر استفاده را می بریم. وی در زمینه خدمت به بیماران مستمند ادامه داد : در زمینه خدمات ، بیماران مستمند ، ممکن است که مشکلات مادی داشته باشند ، که به عنوان خیریه بر روی آن متمرکز هستیم. وی ادامه داد: یک کمیته گردشگری تشکیل داده ایم، که افرادی که غنی هستند، وکمتر به آنها توجه می شود ، در کمیته گردشگری از آنها استفاده می کنیم ، تا انشالله بتوانیم در زمینه فقر عاطفی ، حرکت نوینی هم داشته باشیم.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x