اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

فولاد ۲۴؛ دستهای مشتاق برای جستجوی بازاری پر رونق / با کمترین هزینه،خود را در فضای آنلاین و به بازارهای بزرگ معرفی کنند

فولاد ۲۴؛ دستهای مشتاق برای جستجوی بازاری پر رونق / با کمترین هزینه،خود را در فضای آنلاین و به بازارهای بزرگ معرفی کنند

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی بازار آنلاین آهن و فولاد کشور(FOOLAD24.COM) گفت: بازارگاه الکترونیکی فولاد ۲۴، فعالیت خود را به عنوان بستری آنلاین برای معرفی محصولات آهن و فولاد با بهره  گیری از جوانان نخبه و دانش آموخته در زمینه کسب و کارهای اینترنتی در پاییز ۱۳۹۷ آغاز کرده است.

این پایگاه اینترنتی بستری است که کلیه فعالان صنعت آهن و فولاد اعم از تولید کنندگان، عمده فروشان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان را با یکدیگر مرتبط می کند.

محبوبه زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز گفت :

 

انبارداران و خریداران عمده تولیدات این تولیدکنندگان را  از بورس می گیرند وازاین به بعد محصولات آهن وفولادی مابین بازرگانان و واسطه ها جابجا می شود تا به دست مصرف کننده نهایی برسد. زارعی خاطر نشان کرد: فولاد ۲۴ با کمک اینترنت و فن آوری های روز به فعالان صنعت آهن و فولاد کمک می کند ، خریدار نزدیک ترین تامین کننده به محل خود را پیدا کند و مانع از هزینه  اضافی حمل و نقل شود.

او بیان کرد: عدم حضور قوی و پررنگ فعالان بازار آهن وفولاد در فضای وب فرصت استفاده از بازار های بین المللی را از آنها گرفته است. از این رو فولاد ۲۴ بستری را برای این فعالان صنعت آهن و فولاد مهیا کرده است که با کمترین هزینه،خود را در فضای آنلاین و به بازارهای بزرگ معرفی کنند.

رویا مردانی

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x