اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

من و عروسکام ، منتشر شد / ویژگی‌های نیک و پسندیده‌ای مثل بخشش، گذشت، کمک ‌به دیگران آشنا می کند

من و عروسکام ،  منتشر شد /  ویژگی‌های نیک و پسندیده‌ای مثل بخشش، گذشت، کمک ‌به دیگران آشنا می کند

 

 

جلد سوم مجموعه «من و عروسکام» نوشته نسیم عرب‌امیری؛ نویسنده و طنزپرداز به همت انتشارات کتاب ‌نیستان منتشر شد. این جلد از مجموعه که با عنوان «بازی‌تموم! بازی‌تموم!» در ادامه دو جلد قبلی این مجموعه نوشته شده به معضل فراگیر شدن بازی‌های رایانه‌ای در میان کودکان می‌پردازد و بدون افتادن به دام نصیحت کودک را با معایب استفاده از فضای مجازی و بازی ‌های رایانه‌ای آشنا می‌کند.

این مجموعه کتاب که با مطالعه بر ویژگی‌های رفتاری کودکان نوشته شده سعی دارد با بهره‌مندی از ارتباط عاطفی کودک با اسباب‌بازی‌هایش آنها را به دنیای خیالی ببرد. دنیای خیالی که به مدد تصویرگری‌های شاد و جذاب آتنا شمس برای مخاطب کودک جذاب‌تر و رنگین‌تر نیز شده‌است.

«نسیم‌عرب‌امیری» در این مجموعه تلاش کرده تا ضمن آشنا کردن مخاطب کودک با مهارت‌های رفتاری، او را با خصایل و ویژگی‌های نیک و پسندیده‌ای مثل بخشش، گذشت، کمک ‌به دیگران و.. آشنا کند. کاراکترهای این مجموعه کاراکترهای ثابتی هستند که در هر جلد کتاب درگیر داستانی می‌شوند و در نهایت با رسیدن به مضمونی با‌اهمیت و ارزشمند گامی به سوی رشد عاطفی کودک برمی‌دارند.

«من و عروسکام» دومین تجربه انتشار مجموعه کتاب کودک برای عرب‌امیری بوده است و دقت او به میزان تأثیرگذاری متن بر مخاطب کم¬سن، باعث شده تا او با انتخاب دقیق تک تک واژه¬ها و بهره‌مندی از زبانی سالم و گیرا، مجموعه را از آفت¬های زبانی رایج دور نگه¬دارد.

مجموعه¬ی «من و عروسکام»  نوشته نسیم عرب‌امیری و با تصویر گری آتنا شمس  برای گروه سنی الف و ب¬ ،پنج تا هشت سال، تولید و با قیمت ۱۹۰۰۰ تومان و در تیراژ ۱۲۰۰ نسخه توسط کتاب نیستان منتشر شده است.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x