اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر محمد علی خدابخش: در گام دوم انقلاب نیاز به مجلس غیر منفعل و پر جوش و خروش برای برون رفت از مدیریت نارسا در کشور داریم

دکتر محمد علی خدابخش : در گام دوم انقلاب نیاز به مجلس غیر منفعل و پر جوش و خروش برای برون رفت از مدیریت نارسا در کشور داریم

 

‎به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر محمد علی خدابخش ، استاد دانشگاه،و دبیر کاروان جوان انقلابی در مورد گام دوم انقلاب بیان کردند ، که در گام دوم انقلاب نیاز به مجلس غیر منفعل و پر جوش و خروش برای برون رفت از مدیریت نارسا و بهبود شرایط اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم از اصول رسیدن به تمدن نوین اسلامی و جامعه پردازی محسوب میگردد.
وی ادامه داد : حال برای رسیدن به این مهم، نیاز به حضور پر ظهور و غیر محجورانه جوانان انقلابی، برای احقاق زمینه های تمدن نوین اسلامی، می باشد.
در چنین شرایطی باید گام های پر ثمر در راستای انتخاب افرادی که دارای عدم وابستگی به کانون های قدرت و ثروت و رانت های مرسوم دارند، برداشت و با شناسایی و کشف زمینه های ظهور چنین افرادی در جامعه قدم برداشت.
ظهور جهاد سیاسی در عرضه انتخابات و بصیرت افزایی، زمانی به مرحله تکامل خود می رسد که بتوانیم با شناسایی و انتخاب به لحظه، ورود به شرایط ایجاد تمدن نوین اسلامی تحقق بخشیم.

نباید منتخبین مردم ذره ای به منفعت شخصی یا گروهی خود فکر کنند و یا در صدد کسب جاه طلبی و قدرت طلبی وارد عرصه خدمت صادقانه، گردند.

کار برای رضای خدا خستگی ندارد، احقاق این سخن زمانی میسر می شود که منتخب مردم واقف به اصل موضوع خدمت و با روحیه واقعی مجاهدت و ایستادگی در برابر ظلم در جامعه وارد میدان شده باشد.

آسیب شناسی در جامعه فعلی با وجود به خطر افتادن منافع ، منفعت طلبان، ممکن است چالش هایی برای منتخب مردم ایجاد نماید که در این زمان رنگ و بوی جهاد خود را نشان داده و مجاهد فی سبیل الله باید با استقامت و ایستادگی در برابر منفعت طلبان، و دوری از هوس های دنیوی خود را در برابر #حق_الناس احساس نموده و از حق مردم دفاع قاطعانه نماید.
منتخب مردم باید به دور از هر گونه واهمه‌ای خود در محضر حق احساس نموده و با تکیه بر مدد الهی مقابل رانت خواران و رشوه دهندگان قرار دهد و با ابزار در اختیار، مطابق با قانون اساسی جمهوری اسلامی، به نبرد حق علیه باطل بپردازد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x