دسته‌بندی نشده

دیدار صمیمانه دبیران مجامع ادبی استان مازندران با دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران

دیدار صمیمانه دبیران مجامع ادبی استان مازندران با دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، بعدازظهر روز دوشنبه بیست و دوم مهرماه دکتر مهرناز آزاد دبیر مجمع انجمن های ادبی کشور به همراه  مهندس عباس زارع  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با جمعی از انجمن های ادبی استان دیدار و گفتگو کردند.

درابتدا منصور علی اصغری مدیر روابط عمومی و مسئول واحد ادبیات گزارشی از عملکرد اداره کل ارائه نمود.

سپس حمید حمزه نژاد دبیر مجامع ادبی استان مازندران گزارشی از فعالیت های انجام شده ادبی درطول شش ماه گذشته توسط انجمن ها ارائه نمود.

سپس مهندس عباس زارع با بیان اینکه ایشان نگاه ویژه ای به انجمن های ادبی دارند گفت: درگام اول تلاش نموده است تا با حمایت  از انجمن ها حداقل های مورد نیاز آنها را جهت فعالیت هایشان برطرف کند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران افزود، تفاهم نامه ای در حال آماده شدن است بزودی این تفاهم نامه با تمام انجمن های ادبی استان منعقد و امضا می گردد و پس از آن انجمن ها می توانند با این تفاهم نامه، برنامه های مدون و طرح هایشان را ارائه و بر اساس وسعت و کیفیت این طرح ها منابع مادی، مالی و معنوی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

دکتر مهرناز آزاد نیز ضمن تشکر از مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاسگزاری از زحمات مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین تلاش های ارزنده حمید حمزه نژاد دبیر مجامع ادبی استان مازندران گفت: بخش بزرگی از مشکلات انجمن ها در استان مازندران با این تفاهم نامه ها حل خواهد شد و در بخش های آموزش، پژوهش و چاپ و نشر نیز شخصا در اختیار همه انجمن ها خواهد بود.

لازم به ذکر است دراین جلسه چند تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان مازندران همچنین از نخبه گان برجسته کشوری حضور داشتند که آمادگی خود را جهت حمایت از طرح های پژوهشی و همچنین سرمایه گذاری در بخش چاپ و نشر کتاب های الکترونیکی برای مجامع ادبی کشور اعلام  نمودند.

الهه کمالی

انتهای خبر/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x