اجتماعی استان بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب فارس مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

فردی که ۱۰ نفر را در شهرستان استهبان فارس گروگان گرفته بود ناکام و با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی،افراد آزاد شدند

فردی که ۱۰ نفر را در شهرستان استهبان فارس گروگان گرفته بود ناکام ماند و با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی، این افراد آزاد شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، پرونده قضایی برای گروگان‌گیری در استهبان فارس تشکیل شد

 

فردی که ۱۰ نفر را در شهرستان استهبان فارس گروگان گرفته بود ناکام ماند و با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی، این افراد آزاد شدند.

 

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی ،  رئیس کل دادگستری استان فارس روز شنبه در این باره اعلام کرد که پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده است و در راستای احقاق حقوق شکات با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

 

 


حجت الاسلام سیدکاظم موسوی درباره این حادثه گروگان‌گیری که پنجشنبه چهارم مهرماه صورت گرفت، اظهار داشت:‌ از ابتدای وقوع حادثه گروگان‌گیری یکی از اشرار منطقه، تأکیدات لازم بر حفظ سلامت گروگانان حادثه در دستور کار قرار گرفت که این امر با تمهیدات و تدابیر مشترک قضایی، انتظامی و مسئولان امنیتی استان محقق شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات انجام شده منجر به آزادی گروگانان طی دو مرحله شد، بیان کرد: در ساعات اولیه این حادثه پنج نفر از گروگانان و در مرحله بعد پنج نفر دیگر از آنان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.
وی تصریح کرد: در ابتدای وقوع این حادثه دو نفر از گروگانان با اقدام گروگان گیر از ناحیه پا زخمی شدند که بلافاصله تمهیدات درمانی اتخاذ شد و هم اکنون مصدومان تحت درمان می‌باشند، باقی افراد نیز سالم به خانه هایشان بازگشتند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری فرد شرور ادامه دارد.
شهرستان استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز واقع است.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x