اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

با حمایت فرمانده ناجا در پلیس اصفهان طرح “با یادگاران” ( همراهی فرزندان شهدا از منزل تا مدرسه ) اجرا شد

با حمایت فرمانده ناجا در پلیس اصفهان طرح “با یادگاران” ( همراهی فرزندان شهدا از منزل تا مدرسه ) اجرا شد

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح “با یادگاران” با حمایت و پشتیبانی فرمانده ناجا از فرزندان و خانواده های شهدا خبر داد که در آن ، فرماندهان انتظامی، فرزندان شهدا را از منزل تا مدرسه همراهی کردند.

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در حاشیه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان “آسمان دانش” شهر اصفهان گفت: به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی، فرماندهی انتظامی استان اصفهان با حمایت  سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از فرزندان و خانواده های شهدا ، طرحی تحت عنوان “با یادگاران” را صبح امروز در تمامی شهرستان های استان اجرایی کرد.

وی افزود: در این طرح که برای اولین بار در سطح ناجا اجرا می شود همکاران من در سراسر استان به در منزل خانواده شهدا رفته و فرزندان آن ها را با نهایت تکریم به محل تحصیل شان بردند و آن ها را در طلیعه آغاز ماه مهر همراهی کردند.

سردار معصوم بیگی، گفت: در حقیقت شهدا برای امنیت ما و مقابله با اشرار و سوداگران مرگ و حفظ مرزها و ارزش ها جان خود را فدا کردند تا امروز فرزندان ما در آرامش و آسایش به محل تحصیل خود بروند و بنابر این ما نیز وظیفه داریم که در خدمت فرزندان عزیز و بزرگوار آن ها باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: به همین منظور تصمیم گرفتیم که در روز اول مهر ماه که اکثر کودکان و نوجوانان با پدران خود به مدرسه می روند با فرزندان شهدا به مدرسه بیائیم و در مسیر منزل تا مدرسه آن ها را همراهی کنیم تا جای خالی پدرانشان را کمتر حس کنند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: این طرح البته بخشی از اقداماتی است که نیروی انتظامی در راستای تکریم و تعظیم خانواده های شهدا و فرزندان بزرگوار آنان انجام می دهد و البته طرح های دیگری هم وجود دارد که در طول سال اجرایی می شود تا یاد و خاطره همکارانمان که خود را فدای امنیت و آرامش مردم کردند از یاد نبریم.

گفتنی است، طرح” با یادگاران” صبح امروز با حضور سردار “معصوم بیگی”،  از مقابل در منزل شهید “محمود رفیعی” که سال گذشته در درگیری با سوداگران به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود آغاز و فرمانده انتظامی استان اصفهان فرزند این شهید گرانقدر را با خودروی پلیس تا مدرسه همراهی کرد.

در ادامه زنگ آغاز سال تحصیلی توسط فرمانده انتظامی استان در این مدرسه به صدا در آمد و وی در خصوص اهمیت علم و دانش و همچنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای دانش آموزان سخنرانی کرده و در پایان کارت همیار پلیس به تعدادی از دانش آموزان اعطاء شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x