اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

۲ کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند شناسایی شد / دستگیری ۳ مالخر

۲ کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند شناسایی شد  /  دستگیری ۳ مالخر

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۳ مالخر اموال سرقتی و شناسایی ۳۴ مالباخته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود تعداد زیادی اموال مسروقه در ۲ کارگاه ضایعاتی ،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۲۳ با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی این ۲ کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: مأموران با کسب مجوز قضائی طی ۲ مرحله از محل های موصوف بازدید و تعداد زیادی اموال سرقتی شامل سیم و کابل برق، تجهیزات داخل خودرو، وسایل و ابزار آلات ساختمانی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: طی این دو عملیات ۳ مالخر اموال مسروقه دستگیر و در این راستا ۳۴ نفر مالباخته و محل های سرقت نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: ۳ مالخر دستگیر شده با اعتراف به بزه انتسابی خود پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x