اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پاسخ دکتر خدابخش در ترند شدن هشتگ آقازاده ماساژور و دختر آبی / پروژه های جنگ رسانه ای برای انتخابات کلید خورد

پاسخ دکتر خدابخش در ترند شدن هشتگ آقازاده ماساژور و دختر آبی/ پروژه های جنگ رسانه ای برای انتخابات کلید خورد.

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر محمد علی خدابخش : پروژه های جنگ رسانه ای برای انتخابات کلید خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،

دکتر محمد علی خدابخش استاد دانشگاه،و دبیر کاروان جوان انقلابی در ارتباط با جنگ رسانه ای برای انتخابات نوشت :

نمونه‌ای از پروژه ‎#جنگرسانهای که برای تبرئه ‎#پروانه سلحشوری بعد از حجمه هایی که بابت توییت اشتباه ‎#دخترآبی زد را ببینید.
در این پروژه از چند اکانت فیک که فقط کار ایجاد جو رسانه‌ای و انحراف فکری دارند، استفاده شده است.
به این اکانت توجه کنید تا به هدف اصلی این پروژه برسید…
‏استفاده از یک اکانت فیک با پروفایل یکی از افراد آشنا در توییتر، همینطور عکس پرچم و متن تاثیر گذار ، برای جلب توجه انقلابیون…
ایجاد بیش از ۶ هزار توییت در عرض چند ماه که به غیر از تعداد انگشت شماری همه ریتوییت متن های انقلابی است!!!
توجه کنید….
‏حالا باید بریم سراغ اولین توییت ‎#ریتویت شده، این توییت در تاریخ ۲۷ مرداد زده شده که کمتر از یکماه است!!
‏حتی از کل ۶ هزار توییت ریت شده چند تایی که خودش نوشته عموما متن نامفهوم یا بی محتوا است که فقط هدف پُر کردن متن است.
با این وجود بعد از انتشار خبر ‎#آقازاده_ماساژور توانست اکانت های موثر را در گیر خود کند تا یک خبر شاید فیک انتشار پیدا کند…
‏ضمن اینکه فرد مذکور بعد از انتشار این خبر توسط عناصر موثر شدیدا دنبال ریت کردن افراد بوده به طوری که اکثر کسانی که در این مورد مطلب داشتن را ریت کرده!!!!
اولین توییت هم مال خود این فرد بوده و پس از آن هم ریتوییت خودش و بقیه
‏اگر به تاریخ پیوستن به توییتر توجه کنید اسفند ماه یا آگوست می بینید در حالی که اولین توییت ریت شده گفتیم ۲۷ مرداد بوده است.
تمام افراد فالو شده توسط مهاجم، افراد موثر و انقلابی هستن.
حتی از عکس کسی استفاده میکنه که حدود ۷ هزار فالور دارد و این یعنی استفاده از اعتبار….
‏متاسفانه بعد هم با آیه “فی قلوبهم مرض..”
خود را تبرئه و گفته میشود اصلا برادرزاده هم در اهواز است و ۲۰ سال دارد..
این داستان ها قدیمی شده ولی متاسفانه در ‎#جنگرسانهای مردم براحتی فریب اکاذیب را می خورند. فراموش نکنید باید از منابع موثق خبرها گرفته شود.
‏تا اینجا خوب اومدیم جلو ولی اگر به اکانت این فرد ناشی توجه کنید متوجه استفاده از نسخه سیستم عامل میشویم که بیشتر ربات ها یا افراد پولی استفاده میکنند!
هدف چیه؟
هدف این است که در خبری که سلحشوری متهم به تحریک افکار عمومی شد و مردم را به قیام شبیه تونس دعوت کرد، و افراد موثر به عنوان دروغدخترآبی منتشر کردند، اینجا باید سلحشوری تبرئه شود و بگویند اخبار ناموثق هم توسط این افراد انتشار می یابد…
‏با افکار مردم بازی نکنید بدانید در جایگاه شما خدمت باید باشد نه نقشه کشیدن برای کسب رای و فریب مردم.
شما باید پاسخگوی شرکتهای خود و همسر خود و رانتهایش باشید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x