اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

مرگ ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی / نفرات برای نجات نفر اول به داخل چاه می روند که یکی پس از دیگری دچار گاز گرفتگی می شوند

مرگ ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی / نفرات برای نجات نفر اول به داخل چاه می روند که یکی پس از دیگری دچار گاز گرفتگی می شوند

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از جان باختن ۵ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر گازگرفتگی چاه فاضلاب در روستای “برسیان دستجا” این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: روز گذشته ماموران پلیس به وسیله تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی از مرگ ۵ نفر از اعضای یک خانواده که  قصد داشتند با حفر کردن تونل دو چاه را در مزارع کشاورزی به هم وصل کنند  مطلع شده و بلافاصله به منظور بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یکی از این ۵ نفر ابتدا وارد این چاه شده  و با حفر تونل قصد وصل کردن دو چاه به همدیگر را داشته  که به دلیل مجاورت چاه حفر شده با چاه فاضلاب دچار گاز گرفتگی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: نفرات دیگر برای نجات نفر اول به داخل چاه می روند که به علت شدت گاز یکی پس از دیگری دچار گاز گرفتگی می شوند.

سرهنگ خدادوست عنوان کرد: با کمک ماموران پاسگاه دستجا و عوامل اورژانس افراد مصدوم از داخل چاه به بیرون کشیده شده و سریعاً به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه تمامی مصدومان این حادثه علی رغم تلاش پزشکان به علت مسمومیت شدید ناشی از گاز فاضلاب در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان علت وقوع این حادثه تلخ و ناگوار را رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی روستائیان اعلام کرد و با اشاره به اینکه چاه های فاضلاب به دلایل خاص و تولید گازهای سمی بسیار خطرناک هستند از شهروندان خواست که در هنگام تخلیه چاه نکات ایمنی را رعایت کنند.

روستای تاریخی برسیان در فاصله نزدیک به ۳۵ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x