اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر محمد علی خدابخش : چرا در ایام محرم شاهد گرانی های خاموش شدیم؟ / ماه مهر و شروع مدارس ، چه بر سر اقتصاد ما آمده است؟

 دکتر محمد علی خدابخش  : چرا در ایام محرم در کشور شاهد گرانی های خاموش شدیم؟

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، الان نزدیک ماه مهر و شروع دوباره مدارس هستیم چه بر سر اقتصاد ما آمده است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، دکتر محمد علی خدابخش ، در جمع پرشور جوانان شهر ایریشم گفت : قیمت لوازم التحریر را ببینید. در این ایام به جای کمک به مردم، قیمت ها سه برابر شده است. قیمت اجناس را ببینید .
اینها همه از عدم مطالبه گری درست منتخبین مردم از مسئولین است.
اینها همه از عدم مدیریت به جا و یا به تعبیر رهبری مدیریت نارسای دولتی است و بدتر از آن عدم وجود نمایندگان مستقل و کارشناس در مجلس، جهت مطالبه گری صحیح از مسئولین است.
مسئولین باید با اجرای معیار های رهبری برای برون رفت از این مشکلات، اقدام کنند.
۱( استقلال در سیاست گذاری اقتصادی
۲( احترام و اعتماد به ظرفیت داخلی
۳( مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی

آمار بیکاری استان اصفهان را ببینید رسانه ای کنید چرا اصفهان با توجه به وجود بیش از ۸۰ شهرک صنعتی و عنوان قطب صنعتی کشور، بیشترین آمار بیکاری را در کشور دارد؟
مسئولین به جای خوش گذارانی در باغ ویلاهای خود بهتر است به فکر مردم باشند و آنهایی که حق ماموریت یک روزشان بیشتر از حقوق یک ماه کارگر است از زیر کولرها بیرون بیایند و مشکلات مردم را ببینند. از اصفهان ستیزی گذر کنید و رونق تولید را در رونق کشاورزی اصفهان ایجاد کنید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x