اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده مرکزی

واریز پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر/ تلاش می‌کنیم امسال پاداش بازنشستگان تا پایان مهر پرداخت شود

پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از شریان نیوز، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که می دانید برای کارکنان دولت و بازنشستگان برای امسال ۲۰ درصد به طور متوسط افزایش دریافتی پیش بینی شد و از فروردین نیز اجرا شد.

او گفت: این ۲۰ درصد به منابع اعتباری سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اعمال شد البته در برنامه مقرر بود که بهزیستی ۳۶ درصد افزایش دریافتی داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور طی بررسی هایی که در ماه های اخیر انجام داد مقرر کرد تا از اواخر شهریور مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) را هم مشمول اعمال افزایش ۲۰ درصدی دریافتی کند.


نوبخت خبر داد: البته طی سال های اخیر مستمری بگیران این ۲ نهاد شاهد افزایش ۳ تا ۶ درصدی حقوق دریافتی بودند در نتیجه با اعمال این ۲۰ درصد افزایش حقوق، به همان ۳۶ درصد خواهیم رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه زمان اتمام واریز پاداش بازنشستگان کشوری چه زمانی است؟ بیان کرد: در سال های اخیر این روند تا پایان دی انجام میشد؛ امسال نیز تلاش می کنیم تا روند پرداخت پاداش بازنشستگان کشوری تا پایان مهر عملیاتی شود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x