اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

هشدار / برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند / انهدام باند سارقان میلیاردی منزل

هشدار / برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند / انهدام باند سارقان میلیاردی منزل

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره سارقان منزل و کشف ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ” حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از چندین منزل در غرب شهر اصفهان ،پرونده ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل و اکیپی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی خود موفق شدند ۳ سارق را که اقدام به این سرقت ها کرده بودند شناسایی و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده به سرقت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال از منازل مردم در منطقه غرب اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه سواری تیبای سرقتی نیز کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شود.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند از مردم خواست، برای نگهداری اموال با ارزش خود هوشیاری بیشتری داشته باشند و سکه، ارز و طلاجات با حجم بالا را به صندوق امانات بانک ها سپرده و یا در گاو صندوق مخفی، متصل به دیوار و غیر قابل حمل نگهداری کنند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حفاظ و قفل هوشمند ضد دیلم

تنها راه مقابله با دزدانی که از درب وارد میشن اینه که قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن نصب کنند که بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای دزد از در نتونه بره داخل و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، نورگیر، پاسیو و پنجره ها نصب کنند و با خیال راحت و در امنیت کامل زندگی کنند

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x