اجتماعی استان اصفهان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تشکیل کارگروه تخصصی در بنیاد صیانت از نهاد خانواده / هدف تمرکز بر کاهش آسیب های اجتماعی

تشکیل کارگروه تخصصی در بنیاد صیانت از نهاد خانواده / هدف تمرکز بر کاهش آسیب های اجتماعی

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، سومین جلسه هیئت مدیره صیانت از بنیاد نهاد خانواده تشکیل شد. این جلسه که با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش در شهر اصفهان و افزودن نیروهای موثر برگزار گردید.

دکتر محمد رضا قنبری ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان با بیان اینکه ایجاد کارگروه های تخصصی،‌ علمی و سازمان های مردم نهاد با هدف شناسائی افراد و فعالان این حوزه تشکیل گردیده است، خاطر نشان کرد: گسترش این کارگروه ها و دعوت از افراد شاخص جهت حضور در این بخش ها چون سرمایه ای گرانبها است که به ارتقاء هرچه بیشتر این بنیاد برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده کمک می کند.

محدرضا قنبری با اشاره به اینکه بنیاد صیانت از نهاد خانواده با هدف تمرکز بر کاهش آسیب های اجتماعی سعی دارد تا برای پیشگیری معضلات این حوزه اقداماتی را انجام دهد، خاطر نشان کرد: این بنیاد زیر مجموعه بنیاد صیانت از نهاد خانواده قوه قضائیه است که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان طی ماه های اخیر آغاز به کار کرده است.

وی هدف از تأسیس بنیاد صیانت از خانواده را شناخت و برجسته کردن جایگاه خانواده، کاهش طلاق و مناقشات خانوادگی، افزایش سطح امنیت در نهاد خانواده، اصلاح، ترمیم و نبازاجتماعی کردن آسیب دیده و در معرض آسیب دانست.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، ادامه داد: تأسیس بنیاد صیانت از نهاد خانواده در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و به منظور پیشگیری از طلاق و فروپاشی آن است همچنین این بنیاد با هدف توجیه،‌ ساماندهی مشاهیر، سرمایه های ملی، اجتماعی و منابع مختلف مردمی در زمینه خانواده فعالیت می کند..

به گفته قنبری، سازمان های مردم نهاد و سازمان های متولی امر خانواده از مهم ترین ترین بخش ها و یکی از جوامع هدف این بنیاد جهت طرح ریزی و برنامه ریزی هستند و بنیاد صیانت از نهاد خانواده سعی دارد با کمک ظرفیت­های مختلف مردمی گام های موثری در زمینه کاهش و پیشگیری از وقوع جرم بردارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x