اجتماعی استان اقتصادی بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث خراسان رضوی دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر

انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدن‌ساز است/رهبری راه را برای حل تمام مسائل مشخص کرده اند

معاون سیاسی سپاه پاسداران:

معاون سیاسی سپاه گفت: تمام تلاش دشمن در جهت شکستن اعتماد ملت به رهبری است.

انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدن‌ساز است/رهبری راه را برای حل تمام مسائل مشخص کرده اندبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه شب در یادواره شهدای کارمند، منا و شهرک‌های نیشابور گفت: متأسفانه عده‌ای در داخل کشور خواسته و ناخواسته و آگاهانه و ناآگاهانه با دشمن همراه می‌شوند و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد تا دشمن و دوست مشخص شود.

او با اشاره به اینکه امام خمینی هر مانعی را با تأمل از سر راه بر می‌داشتند تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب تمدن‌ساز است و جبهه مقابل ما، از توان خود برای شکستن مقاومت چهل ساله‌مان استفاده می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه رهبری راه را برای حل تمام مسائل مشخص کرده اند، گفت: تمام تلاش دشمن در جهت شکستن اعتماد ملت به رهبری است؛ این درحالی است که در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا به حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید شده است.

سردار جوانی افزود: آمریکایی‌ها و ترامپ آشفته شده‌اند که صد‌ها میلیارد در خاورمیانه هزینه کرده‌اند، ولی امروز هیچ نفوذی ندارند و تنها کشوری که در سوریه نفوذ راهبرداری دارد، جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: امروز انصارالله یک قدرت نگران کننده برای شیطان‌های بزرگ در منطقه شده است و دشمن تلاش می‌کند به گونه‌های مختلف این مقاومت و ایستادگی را از بین ببرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا اگر عرضه جنگ را داشت، وارد جنگ می‌شد. مردم باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران، در موقعیتی قرار دارد که هیچ قدرتی نمی‌تواند با آن وارد جنگ شود.

سردار جوانی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه «نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم»، افزود: نباید کسانی در کشور باشند که با تهدید به اینکه اگر مذاکره نشود، جنگ می‌شود، در مردم رعب ایجاد کنند.

او با اشاره به به توییت ترامپ مبنی بر اینکه اگر ما به ایران حمله کنیم، ۱۵۰ نفر در این منطقه کشته می‌شوند و ما به همین خاطر حمله نکردیم، تصریح کرد: عروسی‌های ملت مظلوم افغانستان را به عزا تبدیل کردند، داعش را به وجود آوردند و ظلم‌هایی را به مردم عراق کردند، آیا دلشان برای ۱۵۰ نفر ایرانی می‌سوزد؟

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکا غلطی انجام دهد، باید کشته‌های خود را از جغرافیای جهان جمع کند. جمهوری اسلامی ایران قوی است و دشمن فقط می‌تواند تهدید کند تا از راه مذاکره وارد عمل شود و به همین واسطه، عناصر قدرت ما را محدود کند.

سردار جوانی افزود: مذاکره برجام انجام شد و معلوم شد آمریکایی‌ها به آنچه می‌گویند، عمل نمی‌کنند. مشکلاتی که در کشور وجود دارد، که عمده آن هم اقتصادی است، فقط از راه ظرفیت‌های داخلی حل می‌شود.

او با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی تصریح کرد: انگلیسی‌ها کشتی ما را گرفتند و می‌خواستند عرض اندام کنند، اما نتواستند و مجبور شدند تا کشتی ایرانی را آزاد کنند؛ در مقابل ما هم کوتاه نیامدیم و خواستار سیر مراحل قانونی کشتی انگلیسی شدیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دنیا باید بپذیرد که زمان ظهور قدرت جدیدی به نام جمهوری اسلامی ایران فرا رسیده است. این که امروز ایران محاصره ناپذیر است، نتیجه خون شهدا است.

سردار جوانی افزود: تحریم دشمن، مشکلات اقتصادی زیادی را به وجود آورده، اما باید مقاومت کرد. عمده راه حل تحریم‌ها در داخل کشور است، نه در میز مذاکره و خارج از کشور که امیدی به آن نیست.

او با اشاره به جنگ نرم دشمن ادامه داد: دشمن با بسیج رسانه‌های خود، به دنبال تصویر سازی غلط برای مردم است تا آنان را نسبت به جریان‌های انقلابی و آینده بدبین کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اصلی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است، گفت: در هر کشوری، فساد وجود دارد و امروز خوشبختانه روز به روز عزم جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با فساد بیشتر می‌شود.

سردار جوانی افزود: در مبارزه با فساد نباید خط قرمزی وجود داشته باشد و هر مسئولی که فساد داشته است، باید طبق قانون با آن برخورد شود. توجه داشته باشید که دشمن در حال بزرگ‌نمایی فساد است.

انتهای پیام/*
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x