بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث سیاسی

حمله بی‌سابقه یمنی‌ها به عربستان/ ۱۰ موشک بالستیک همزمان فرودگاه جیزان را بمباران کردند

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از شلیک ده موشک به سمت منطقه جیزان عربستان سعودی خبر داد.

حمله بی‌سابقه یمنی‌ها به عربستان/ ۱۰ موشک بالستیک همزمان فرودگاه جیزان را بمباران کردندبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از المسیره، سرتیپ یحیی سریع،  سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ۱۰ فروند موشک بالستیک بدر ۱ را به سوی آشیانه جنگنده‌ها و بالگرد‌های سعودی در فرودگاه منطقه‌ای و چند پایگاه نظامی دیگر در جیزان شلیک کرد.

سریع این حمله را بزرگترین حمله موشکی با استفاده از موشک‌های بالستیک میان برد از آغاز جنگ تاکنون توصیف کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اعلام این خبر تاکید کرد: این موشک‌ها به فضل خداوند متعال با دقت به اهداف خود اصابت کردند. این حمله فرماندهی ارتش سعودی را دچار رعب و وحشت کرد و در میان نظامیان سعودی ده‌ها کشته و زخمی بر جا گذاشت. این عملیات که پاسخی به تجاوزگری‌های ائتلاف سعودی و محاصره آن علیه مردم یمن است، بزرگترین عملیات از آغاز تجاوزگری ائتلاف سعودی به شمار می‌رود. ما به نظام سعودی هشدار می‌دهیم تا زمانی که به تجاوزگری‌های خود و محاصره خود علیه مردم یمن ادامه دهد، باید منتظر عملیات بزرگتر و گسترده‌تر باشد.

پیش از این نیز یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حملاتی گسترده پایگاه هوایی ملک خالد را در منطقه خمیس مشیط با پهپاد‌های قاصف k۲ هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x