اجتماعی اقتصادی

“گرانی خودرو” وزیر صنعت را به دردسر انداخت

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس ۶ سؤال ملی نمایندگان مجلس از وزیر صمت را اعلام وصول کرد.سؤال ملی سیدفرید موسوی نماینده تهران از وزیر صنعت معدن و تجارت درباره اقدامات آن وزارتخانه در خصوص تعیین تکلیف مواد ۷ تا ۱۱ مصوبه اول خرداد ۹۶ هیأت وزیران درباره بهبود فضای کسب و کار اولین سؤالی بود که از وزیر صنعت اعلام وصول شد.

سؤال ملی رضا انصاری نماینده مردم داراب در مجلس درباره عدم پایبندی شرکت خودروسازی سایپا به تعهدات پیش فروش خودرو از رضا رحمانی وزیر صمت سؤال دومی بود که رحمانی باید به آن پاسخ دهد.

سؤال ملی حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی از وزیر صنعت درباره علت اصرار به استمرار حضور بازنشستگان در وزارت صنعت معدن و تجارت و شرکت‌های تابعه سؤال سومی بود که رحمانی باید به آن پاسخ دهد.

سؤال ملی امیر خجسته نماینده همدان از وزیر صمت درباره عدم مهار قیمت خودرو سؤال چهارمی بود که باید رحمانی ضمن حضور در صحن علنی به آن پاسخ دهد.

سؤال ملی هاجر چنارانی از وزیر صنعت درباره برنامه این وزارتخانه درباره قطعه سازان داخلی سوال پنجمی بود که رحمانی باید به آن پاسخ دهد.

سؤال ملی امیر خجسته از وزیر صنعت درباره عدم توجه به حل مشکل قیمت‌های کاذب در صنعت خودرو سؤال ششمی بود که باید رحمانی در صحن علنی به آن پاسخ دهد.
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x