اجتماعی اقتصادی بین الملل حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی

سرنگونی ۲ پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان بیروت

حزب الله لبنان از سرنگون کردن ۲ پهپاد جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی در حومه شهر بیروت، پایتخت لبنان خبر داد.

سرنگونی ۲ پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان بیروتبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، یک مقام مسئول در حزب الله لبنان از سرنگون کردن ۲ پهپاد جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی بر فراز ضاحیه جنوبی لبنان خبر داد.

منابع محلی لبنان بامداد یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار قوی در حومه جنوبی شهر «بیروت» خبر دادند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» از محل حادثه گزارش داد که در یکی از خیابان‌های بخش جنوبی بیروت شیء ناشناسی در حال سوختن است و شعله‌ها از آن زبانه می‌کشد.

شاهدان محلی به خبرنگار الجزیره گفتند که شیء مذکور، گویا یک فروند هواپیمای بدون سرنشین بوده که بعد از منفجر شدن در آسمان، سقوط کرد.

خبرگزاری یونیوز هم گزارش داد ­خبر‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه معوض در ضاحیه جنوبی بیروت‏، پایتخت لبنان حکایت دارد.

اولین پهپاد بدون آسیب جدی در جنوب پایتخت لبنان سقوط کرد، اما پهپاد دوم بعد از برخورد به منطقه مسکونی در ناحیه «ضاحیه جنوبی» بیروت منفجر شد و خساراتی نیز به بار آورد.

در همین حال خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور نسبت به اهداف متخاصم در آسمان دمشق واکنش نشان داد.

پدافند هوایی ارتش سوریه همچنین ۸ موشک رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم کرد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x