اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده فارس فرهنگ و هنر ورزشی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جمشید اسماعیلی مدیر ورزش و جوانان : در ورزش بانوان پیشرفت های زیادی داشته ایم، رسانه ها این موقعیت را انعکاس بیشتری دهند.

جمشید اسماعیلی مدیر ورزش و جوانان استهبان:

در ورزش بانوان پیشرفت های زیادی داشته ایم، رسانه ها این موقعیت را انعکاس بیشتری دهند.

  

جمشید اسماعیلی مدیر اداره ورزش و جوانان استهبان گفت: استهبان در حوزه ورزش بانوان ظرفیت بالایی دارد و طی سالیان اخیر در این بخش بیش از ۳۵ درصد فعال تر شده ایم که مایه مباهات است  و کسب عناوین درخشان بانوان این شهرستان چه در سطح ملی و چه در عرصه بین المللی  خود گواهی بر این گفته است؛ لذا از خبرنگاران و رسانه ها انتظار داریم این ظرفیت را انعکاس بیشتری بخشند..

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز و به نقل از ایرنا اسماعیلی که در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران و اهالی رسانه سخن میگفت افزود: انتظار داریم رسانه ها در پوشش اخبار و گزارشات خود فراجناحی عمل کنند چرا که این طیف میتوانند علاوه بر اینکه میتوانند اثرگذاری شایان توجهی در سطح جامعه داشته باشند معروف جریان ساز هستند.

او ادامه داد: استهبان چندین ملی پوش ورزشکار در تیم های ملی مختلف دارد و از دیرباز یکی از قطب های مهم ورزش فارس محسوب میگشته است، در این راستا انتظار است رسانه ها اهتمام ویژه ای داشته باشند چرا که این امر اعتلای نام شهرستان و کشور  را در پی خواهد داشت.

مدیر ورزش و جوانان استهبان خاطرنشان ساخت: حضور رسانه ها در رویدادهای مختلف ورزشی علاوه بر آنکه میتواند یک رسالت رسانه ای باشد انگیزه بخش ورزشکاران است چرا که در این چنین شرایط است که یک ورزشکار خودش را تنها احساس نمیکند و حضور رسانه ها را مایه دلگرمی خود میداند.. لذا انتظار داریم رسانه ها و خبرنگاران این موضوع را نیز مورد توجه قرار دهند.

اسماعیلی افزود: شهرستان استهبان نزدیک به ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و در بسیاری از رشته های ورزشی چه در سطح استان و چه در سطح ملی مدعی پیشرفت های شایان توجهی داشته ایم که این امر برای ما یک افتخار است لذا از دوستان خبرنگار میخواهیم این ظرفیت ویژه را به اطلاع مردم برسانند چرا که آگاهی بخشی مردمی یک انتظار به حق از رسانه ها به خصوص در این بحبوحه جنگ رسانه ای است.

او در ادامه گفت: البته به مشکلات خبرنگاران و رسانه ها واقف هستیم و در حد توان مان نیز از این طیف حمایت میکنیم، لذا اعلام میکنیم تعامل ورزش و جوانان و رسانه ها یک تعامل دوسویه است.

کنفرانس مطبوعاتی مدیر اداره ورزش و جوانان استهبان به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه پنج شنبه ۳۱ امرداد در استهبان برگزار شد و در پایان این برنامه خبرنگاران با دریافت لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x