اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده شرق شمال غرب مرکزی

از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید / دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب

از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید /  دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب

 

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری فردی که با به دست آوردن اطلاعات کارت بانکی شاکی اقدام به برداشت ۲۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز کرده بود، توسط ماموران پلیس فتای این فرماندهی خبر داد.

 

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۲۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز های عبور ، مبلغ ۲۰ میلیون ریال را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات ، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده شود در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده و تمامی عملیات پرداخت را خودتان انجام دهید.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x