استان جنوب فارس فرهنگ و هنر

فرهنگ و ارشاد استهبان شب شعر آیینی برگزار کرد

فرهنگ و ارشاد استهبان شب شعر آیینی برگزار کرد

شب شعر آیینی امامت و ولایت با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان استهبانی در تالار شمس اصطهباناتی این شهر برگزار شد، آیینی که به گفته مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر یک رسالت فرهنگی محسوب می شود.

امید کیامرث مدیر فرهنگ و ار شاد اسلامی استهبان در این مراسم گفت: عید غدیر بزرگترین عید شیعیان است چرا که در این روز خداوند متعال نعمت را بر بندگانش کامل میکند لذا گرامیداشت هر چه با شکوه تر این عید علاوه بر این که یک وظیفه دینی است یک رسالت خطیر فرهنگی محسوب میشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه سراسری احوال نیوز کیامرث گفت : بیان خصایص بارز عید غدیر و مولی الموحدین علی  ( ع ) از زبان شعر و ادبیات می تواند برای دوستداران فرهنگ اهل بیت ( ع ) جالب توجه باشد  و ما نیز خرسندیم که بانی برگزاری این رویداد ارزنده شده ایم.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان اضافه کرد: هنرمندان با بهره گیری از گوهر وجودی خود اعیادی چون عید غدیر را بیش از همیشه به نسل جوان معرفی کنند، ما نیز در این مسیر حامی آنها هستیم.

به گفته این مسئول در این شب شعر آِیینی، شهرداری و شورای شهر، اوقاف و امور خیریه، انجمن شعر شهید رابع و کانون فرهنگی شهدای بسیج با فرهنگ و ارشاد همکاری کرده اند.

آیین شب شعر امامت و ولایت شامگاه یکشنبه ۲۷ مرداد ماه در استهبان برگزار شد و شعرخوانی و اجرای برنامه های  مختلف آیینی از جمله برنامه های این شب بود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x