اجتماعی تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده شمال

دریای خزر ۲۱ غریق داشت/ نجات ۹۲۶ نفر از غرق شدن

دریای خزر ۲۱ غریق داشت/ نجات ۹۲۶ نفر از غرق شدن

بابلسر – رئیس هیئت نجات غرق مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ نفر در دریای مازندران غرق شدند ،گفت: از این تعداد سه نفر زن و ۱۸ نفر مرد بوده است.

پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از خبر نگار مهر ،نقی کریمیان : با بیان اینکه استان مازندران دارای ۳۲ هیئت نجات غریق است،گفت: چون ناجیان با جان مردم سروکار دارند سعی کردیم در زمان انتخاب ناجیان از افراد ماهر و با تجربه استفاده کنیم، افرادی که عاشق شغل خود باشند و با عشق در این راستا خدمت کنند.

وی با اشاره به ۳۷۵نقطه حادثه خیز در مازندران گفت: ۹۵۰ ناجیان غریق در این مکان ها مستقر هستند.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران افزود: استان مازندران دارای ۹۷طرح دریا است که ۴۲۰ناجی در داخل طرحها فعالیت دارند و از ابتدای امسال تاکنون ۲۱نفر در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۱۸نفر مرد و ۳نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار غریق مربوط به شهرستان نوشهر است گفت: تاکنون چهار نفر را در دریای نوشهر، سه نفر  بابلسر، سه نفر  رامسر، سه نفر  عباس آباد و دو نفر سرخرود، دو نفر بهشهر، دو نفر ایزدشهر، یک نفر جویبار و یک نفر در محمودآباد در دریای خزر به به کام مرگ کشیده شدند.

این مسئول با بیان اینکه دریای مازندران از ابتدای خرداد تاکنون ۱۶روز آرام، ۲۹روز نیمه آرام و ۳۹ روز طوفانی بود،گفت: این آمار در مدت مشابه خود در سال گذشته ۴۷روز آرام ،۲۱روز نیمه آرام و ۱۶روز طوفانی بود یعنی وضعیت دریا در سال گذشته برای شنا مناسب تر از امسال بود.

کریمیان گفت: در سال گذشته تعداد غریق ما از ابتدای خرداد تا امروز ۲۸غریق بود که  امسال ۲۱غریق کاهش یافت و از نظر ما آمار غریق در بازده زمانی از  ساعت ۸صبح تا ۸شب در داخل یامحدوده طرح دریا غرق شود ملاک است.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران در پایان اظهار کرد: تعداد نجات یافتگان ما از ابتدای خرداد امسال تاکنون ۹۲۶نفر که از این تعداد۲۳۴نفر زن و ۶۹۲ نفر مرد هستند.

امنهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x