اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

معاون مبارزه با جرائم جنایی پایتخت از دستگیری عامل قتل پارک شقایق خانی آباد

معاون مبارزه با جرائم جنایی پایتخت از دستگیری عامل قتل پارک شقایق خانی آباد

 

دستگیری عامل جنایت در پارک شقایق

پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از آفتاب نیوز سرهنگ کارآگاه علی گودرزی ، اظهار کرد: در ساعت یک بامداد ۲۹ تیرماه امسال طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از فوت یک مرد جوان ۳۵ ساله در بیمارستانی در محدوده نازی آباد مطلع شدند.
وی بیان داشت: مأموران کلانتری بلافاصله به بیمارستان مراجعه و ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص، موضوع را به کارآگاهان اداره دهم ( ویژه قتل ) اطلاع می دهد و کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت و قاضی کشیک ویژه قتل به بیمارستان اعلامی مراجعه کردند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات اولیه و معاینه جسد مشخص شد وی با شی تیزی ( چاقو ) از ناحیه خلفی کمر به بالا دچار جراحت شدید شده و در اثر شدت خونریزی به قتل رسیده است.
سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با فردی روبرو شدند که اظهار داشت: یکی از دوستان مقتول بنام «فرهاد» بوده و «سیامک» ( مقتول ) را با خودروی پراید شخصی خودش به بیمارستان منتقل کرده است.
وی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، فرهاد به کارآگاهان گفت : من حدود چند سالی هست با سیامک و رامین دوست هستم و روز حادثه او به من زنگ گفت بریم پارک ی حسابی از «شاهین» ( قاتل ) دارم بگیریم که به اتفاق «رامین» به محل رفتیم ، راهی پارک شقایق واقع در خانی آباد شدیدم ، او ( مقتول ) به من گفت جلوی ورودی پارک منتظرم باش و «سیامک» به اتفاق «رامین» به داخل پارک رفتند که پس از گذشت حدوداً یک ربع دیدم سیامک بحالت نیم خیز و کشان کشان و دست به پهلو به سمتم تنها می آید که پرسیدم «رامین» کو گفت او فرار کرد که سریعاً کمکش کردم و سوار خودروم کردم که در نیمه راه متوجه خونریزی شدید وی …

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x