اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مهدی اعیان منش مدیرجهاد کشاورزی استهبان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران تجلیل کرد

مهدی اعیان منش مدیرجهاد کشاورزی استهبان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران تجلیل کرد     

به مناسبت با روز خبرنگار مدیریت جهاد کشاورزی استهبان از خبرنگاران استهبانی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،  مهدی اعیان منش مدیر جهاد کشاورزی استهبان شنبه صبح در جلسه تجلیل از خبرنگاران گفت: به اهمیت جایگاه خبرنگاران واقف هستیم چرا که از طریق رسانه ها است که مردم در جریان ظرفیت ها و احیاناً مشکلات قرار میگیرند.

اعیان منش گفت: شهرستانی چون استهبان از ظرفیت بسیاری ویژه ای در بخش کشاورزی در سطح کشور برخوردار است و رسانه ها می بایست بیش از گذشته این ظرفیت ها را بازتاب دهند.

وی گفت: استهبان یگانه قطب تولید انجیر دیم در جهان است و این موقعیت منحصر بفرد به تنهایی میتواند آوازه شهرستان را در دنیا طنین انداز کند.

مدیر جهاد کشاورزی استهبان افزود: از خبرنگاران جراید و رسانه ها انتظار داریم معرف هر چه بیشتر ظرفیت هایی چون انجیر و زعفران استهبان در سطح ملی باشند چرا که با این امر میتوانند علاوه بر اعتلای نام شهرستان به اقتصاد ملی نیز کمک کنند.

جلسه تجلیل از خبرنگاران به همت جهاد کشاورزی استهبان با حضور سید مرتضی مرتضوی خبرنگار صدا و سیما، مجید فرهمندی مدیر مسئول نشریه استهبانی دیگر، روح اله سعادتمند خبرنگار ایرنا و احوال نیوز جمعی از دیگر از اصحاب رسانه، شنبه صبح در استهبان برگزار شد و این خبرنگاران با دریافت لوح تقدیر و هدایایی ویژه تجلیل شدند.

استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x