اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویر احمد مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر اسفندیار آزاده : مشکل اصلی کشور چه در سطح کلان و چه در سطح شهرستان و استان ناکار آمدی مدیریتی است

دکتر اسفندیار آزاده : مشکل اصلی کشور چه در سطح کلان و چه در سطح شهرستان و استان ناکار آمدی مدیریتی است

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، نشست نهضت مردمی جوانگرایی و تحول در شهر دهدشت برگزار شد که در این نشست دبیر و سخنگوی نهضت انتخاب شدند و سپس نهضت مردمی جوانگرایی و تحول رسما اعلام موجودیت کرد.

دکتر اسفندیار آزاده  طی سخنرانی در این جلسه گفت: امروز تشنگی مردم برای شعارهای اوایل انقلاب، تحول خواهی و بلکه مدیریت انقلابی بیشتر شده و برای پاسخگویی به این تشنگی باید کار تشکیلاتی کرد.

لازمه کار تشکیلاتی هدف گزاری و ترسیم باید ها و نباید ها است، باید گفتمان سازی کنیم و شرایط ایجاد یک گفتمان را در جامعه فراهم کنیم.

دکتر آزاده افزود : با اشاره به اصول کار تشکیلاتی افزود: شبکه سازی مطمئن از اصول بسیار مهم کار تشکیلاتی است و باید نظم را در تشکیلات رعایت کنیم تا تحول ایجاد شود تا امید به آینده، انگیزه و اراده را در جامعه تقویت کنیم. ایشان با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی ؛ پخش آگاهی را مقدمه آماده سازی مردم برای تغییر وتحول دانست و گفت

قوی بودن ودرعین حال انعطاف پذیر بودن لازمه کار تشکیلاتی است ؛ کار تشکیلاتی باید مدیرپروری کند ؛ کادرسازی کند؛ مدیر انقلابی تولید و تکثیر کند

دکتر اسفنیار آزاده اضافه کرد : باید قدرت تحلیل واقعیت ها جامعه را داشت و اگر نتوانید تحلیلی درست از  ظرفیت های اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی و …داشته باشید مطمئن باشید تشکیلات زمین خواهد خورد.

آزاده  در ازتباط با اخلاق تشکیلاتی یادآوری کرد: اخلاق تشکیلاتی یکی از ارکان اصلی تشکیلات است که درخصوص رقبا و مدیران باید اخلاق رعایت شود انتقادات به تحقیر تبدیل نشوند.

وی با اشاره به اینکه رکن رکین مدیریت انقلابی  ؛مردم مداری است گفت: مشکل اصلی کشور چه در سطح کلان و چه در سطح شهرستان و استان ناکار آمدی مدیریتی است.

اسفنیار آزاده ادامه داد : مردم امروز بخاطر بی لیاقتی  برخی مدیران  و بی مسؤلیتی برخی مسؤلان دچار فشار اقتصادی هستند ؛ رانت خواری و فساد اقتصادی بلای جان جامعه ما شده مدیر در هر سطحی از مدیریت که باشد حتی بصورت حلال هم نمیتواند ثروت اندوزی کند.

وی با تاکید بر این نکته که مدیران باید سطح زندگیشان با مردم عادی هم سطح باشید گفت: یکی از مشکلات اساسی اقتصاد کشور رانتخواری سازمان یافته است که فاصله طبقاتی ایجاد کرده و این چیزی جز خارج کردن انقلاب از ریل حرکت خود نیست.

سخنران نشست نهضت مردمی جوانگرایی و تحول  افزود: کارگزار نظام اسلامی باید عامل ایجاد فرصت های برابر برای همه  باشد و در حوزه قدرت، ثروت و .. باید فرصت هایی ایجاد شود که بتوان همه بصورت برابر از آن استفاده کنند. دکتر آزاده با تاکید بر اینکه نظام متکی به مردم است برآورده کردن توقعات مردم باحفظ حرمت و کرامت مردم  را وظیفه کارگزاران و مسؤلین دانست . وی ضمن ضرورت توجه و تمرکز ویژه به مستضعفین ؛ ایجاد شهرکهای صنعتی و گسیل سرمایه گذاران به منطقه و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای توسعه و پیشرفت این خطه ؛  تفکر نهضت جوانگرایی و تحول خواهی را تمرکز بر بازخوانی اندیشه امام و رهبری و بازتولید آن در جامعه دانست. ایشان معتقدند این نهضت می تواند خون تازه ای در رگهای کهگیلویه بزرگ به جریان بیندازد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x