اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر شهرام عروف زاد : خبرنگاران زمان و وقت نمی شناسند و ما را به سمت و سویی می برد که باید در رصد ، اخبار جدید باشند / به همراه تصاویر

دکتر شهرام عروف زاد : خبرنگاران زمان و وقت نمی شناسند و ما را به سمت و سویی می برد که باید در رصد ، اخبار جدید باشند / به همراه تصاویر

پایگاه خبری احوال نیوز ، نشست خبری دکتر شهرام عروف زاد مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به منظور تجلیل از مقام خبرنگاران در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، در این نشت خبری دکتر شهرام عروف زاد ضمن تجلیل و قدردانی از مقام شامخ خبرنگار گفت :

خبرنگاران زمان و وقت نمی شناسند و ما را به سمت و سویی می برند که بایدهر روز و هر زمان در رصد اخبار جدید باشند

 

 

مسئولیت بردن افراد به سوی دانایی و توانایی بر عهده خبرنگاران می باشد، خبرنگار به عنوان امانت دار و رعایت انصاف ، قطعا مسیر تعالی و پر رنگی را طی می کند، و نقش خود را ایفا می کند.

 

 

دکترشهرام عروف زاد اظهار داشت:تربیت معلم باعنوان رسمی در کشور سابقه صدساله و در اصفهان قدمتی ۸۲ساله دارد. از سال ۱۳۹۱ که دانشگاه فرهنگیان تاسیس شد رسالت تولید نیروی انسانی و توانمندسازی معلمان در وزارت آموزش و پرورش را به عهده گرفت.

 

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت:دانشگاه فرهنگیان اصفهان در علوم پایه قطب علمی دانشگاه های کشور ودر ارزیابی فرهنگی رتبه نخست کشوری را دارد.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان اصفهان در حال حاضر ۴۰ هزار دانشجو در سطح کشور و ۳۳۰۰ دانشجو در استان اصفهان دارد، خاطرنشان کرد:حدود ۱۴۰۰دانشجو نیز امسال در استان در۱۱رشته پذیرفته می شوند. همچنین استان اصفهان همچنین ۲ پردیس دانشگاهی و ۳ مرکز آموزش عالی دارد که در تابستان درگیر بهسازی این فضاهای آموزشی هستیم.

 

دکترعروف زاد در ارتباط با امتیازات دانشگاه فرهنگیان نسبت به دانشگاه های دیگر ادامه داد :از امتیارات این دانشگاه می توان به معافیت سربازی،بورسیه های تحصیلی و امتیازات اجتماعی و رسیدن به شغل والای معلمی اشاره کرد. تربیت معلم همواره نقش تاثیرگذاری در تعالی بشر و ایران اسلامی دارد.آگاهی بخشی و رساندن افراد در مسیر دانایی هدفی باارزش و والا است.

 

 

دکتر عروف زاد با اشاره به کمبود شدید معلم درآموزش و پرورش کشور گفت:این دانشگاه با توجه به کمبود معلم در کشور با ظرفیت حداکثری در حال فعالیت است. با این حال تعداد هیئت علمی ما پاسخگوی نیاز نیست واساتید مدعو و حدود ۴۱۰ حق التدریس در حال تدریس در این دانشگاه هستند. که این خود توجه بیشتری را نسبت به اساتید و دانشجویان این دانشگاه را می طلبد.

عروف زاد مدیریت پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در ادامه گفت :دانشگاه فرهنگیان اصفهان در ۱۸رشته آموزشی مانند ریاضی،فیزیک،شیمی،زیست،زبان و ادبیات فارسی، آموزش ابتدایی،مشاوره و… فعالیت می کند و در علوم پایه قطب علمی دانشگاه های کشور است.در ارزیابی فرهنگی رتبه نخست کشوری به اصفهان اختصاص دارد ودر ارزیابی کلی رتبه سوم کشور را دارا می باشیم.

 

مدیر امور پردیسها در ارتباط با مصاحبه ی بعد از قبولی در کنکور گفت : داوطلبان در صورت داشتن صلاحیت جسمی و روانی و آموزشی در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده و پس از فارغ التحصیلی نیروی رسمی وزارت آموزش و پرورش می شوند.

 

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در ارتباط با فعالیتهای کلی این دانشگاه ادامه داد :راه اندازی پردیس دانشگاهی آران و بیدگل،ایجادبانک اساتید دانشگاه فرهنگیان اصفهان،بانک مصاحبه گران،ایجادسامانه کارورزی و مهارت های فنی وحرفه ای،تفاهم نامه با دانشگاه جامع علمی و کاربردی ،شهرک علمی تحقیقاتی وبنیاد مهدویت ونشست های قطبی برای بررسی روندکلی از فعالیت این دانشگاه در سال اخیر است.در پایان این نشست خبری دکتر عروف زاد مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از خبرنگاران ، و طلایه داران جبهه ی آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم با لوح تقدیر از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمودند.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

 

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x