اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

کشف ۵۰ دستگاه ماینرخارجی و ۵ سوئیچ ۱۶ پورت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،

 کشف ۵۰ دستگاه ماینرخارجی و ۵ سوئیچ ۱۶ پورت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

 

 

 پایگاه خبری احوال نیوز ، سرهنگ “علی جعفری نژاد ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه در شهرک برق و الکترونیک شهرستان “خمینی شهر” توسط دستگاه های ماینر قاچاق ارز دیجیتال استخراج می شود، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع یک گروه از ماموران مجرب با هماهنگی قضائی از این شهرک بازرسی کردند که تعداد ۵۰ دستگاه ماینرخارجی و ۵ سوئیچ ۱۶ پورت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند بیان داشت: ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و با اشاره به قاچاق و غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه های مذکور گفت: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آنها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی تعطیل ونیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی می کنند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x