اجتماعی استان اقتصادی حوادث سیاسی

رئیس جمهور وارد خراسان شمالی شد/ روحانی: تصمیمات مهمی برای توسعه خراسان شمالی داریم

رئیس جمهور و هیات همراه دقایقی قبل وارد خراسان شمالی شدند .

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، حسن روحانی رئیس جمهور به همراه جمعی از وزیران و اعضای هیأت دولت، به منظور انجام سفر استانی و افتتاح پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و بهداشتی وارد خراسان شمالی شد .

حسن روحانی در بدو ورود به خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت .

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بجنورد هدف از سفر به خراسان شمالی را افتتاح پروژه های برق ، آب ، صنعت، کشاورزی دانست و گفت: برای سال آینده تصمیمات مهمی را برای استان خراسان شمالی خواهیم داشت .

وی افزود: این تصمیمات در تمامی حوزه‌ها و زیرساخت‌های اساسی این استان به منظور توسعه خواهد بود.

روحانی ادامه داد: در این سفر پیگیر مصوبات سفر قبلی به این استان در سال ۹۴ خواهیم بود و میزان پیشرفت و یا اجرا نشدن پروژه‌ها را بررسی خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: همچنین در این سفر پروژه‌های مهم و اصولی در بخش‌های برق، صنعت، آب و کشاورزی افتتاح می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید و تعدادی پروژه دیگر هم آغار عملیات ساخت آنها، کلنگ زنی خواهد شد.

حضور در جمع مردم در ورزشگاه شهدای کارگر شیروان، افتتاح طرح ها و بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان ، حضور در نشست شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه ها آقای روحانی در این سفر است.

تعدادی از وزرا هم با سفر به چند شهرستان استان، طرح های آماده شده را افتتاح و از روند اجرای طرح های در حال اجرا بازدید می کنند.

انتهای پیام / *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x