اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

پایان دور نخست لیگ ملت‌ها با درخشش سرو قامتان / بزرگان والیبال، پائین‌تر از ایران / کسب ۲ پیروزی

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹؛

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،تیم ملی والیبال کشورمان در هفته پنجم و پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به شهر پلودیوو بلغارستان سفر کرد تا با تیم‌های ملی والیبال صربستان، بلغارستان و آمریکا بازی کند.  شاگردان کولاکوویچ که در هفته چهارم این رقابت‌ها و در اردبیل با ۲ برد و یک شکست در جایگاه دوم جدول قرار داشتند برای قطعی کردن صعودشان به دور نهایی تنها به کسب یک برد در هفته پایانی نیاز داشتند.

 

 

 

سرو قامتان در نخستین بازی این هفته خود مقابل صربستانی به میدان رفتند که در آخرین رویارویی شان با این تیم شکست خورده بودند. یوز های ایرانی توانستند از سد صرب‌ها که یکی از بهترین‌های اروپا و جهان هستند جواز حضور در دور نهایی را کسب کنند. تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل صربستان تقریبا با نفرات اصلی اش به میدان رفت و  توانست با نتیجه ۳ – ۱ برنده این بازی باشد.

سرو قامتان در دومین بازیشان در این هفته با بلغارستان میزبان بازی کردند و به راحتی توانستند با ترکیب دومشان از پس این تیم بر بیایند.کولاکوویچ در این بازی نشان داد که بازیکنان آماده و خوبی روی نیمکت دارد که می‌تواند از آن‌ها در مسابقات مختلف استفاده کند. ملی پوشان ایرانی در این هفته و در دو بازی نخست نمایش خاص و خیره کننده همیشگیشان را داشتند و قطعا همانند هفته‌های گذشته در پایان مسابقات باید منتظر مطرح شدن نامشان در جمع بهترین‌ها بود.

پایان دور نخست لیگ ملت‌ها با درخشش یوز‌های ایرانی / بزرگان والیبال پائین‌تر از ایران

سومین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در هفته پایانی با تیم ملی والیبال آمریکا بود. یانکی‌ها که با ترکیب دومشان به بلغارستان آمده بودند در حالی مقابل ایران قرار گرفتند که کولاکوویچ بر خلاف دو دیدار قبلی از ترکیبی جوان و باتجربه‌ها استفاده کرده بود به همین دلیل در ترکیب تیم ملی ایران ناهماهنگی دیده می‌شد و بازیکنان طراوت همیشگی را نداشتند.

با این حال نمی‌توان به سادگی درباره این نتیجه قضاوت کرد به هر صورت ممکن است تیم ملی ایران در دور نهایی هم با آمریکای میزبان رو در رو شود. قطعا در ان بازی تیم ملی ایران نمایش متفاوتی خواهد داشت و آمریکایی‌ها نمی‌توانند انتظار برد را داشته باشند. نکته جالب در رقابت‌های این هفته بدون شک حفظ جایگاه تیم ملی بود. سرو قامتان که برای نخستین بار موفق به ثبت ۱۲ برد در دور نخست لیگ ملت‌های والیبال شدند توانستند دور اول را با عنوان دومی به پایان برسانند تا یکی از تاریخی‌ترین اتفاق‌ها را ثبت کنند.شاگردان کولاکوویچ با نمایش خیره کننده اش که داشتند توانایی آن را دارند تا با کسب یک مدال نمایش شان را زیبا‌تر کنند.

پایان دور نخست لیگ ملت‌ها با درخشش یوز‌های ایرانی / بزرگان والیبال پائین‌تر از ایران

همان طور که پیش‌تر هم اشاره شد بازیکنان تیم ملی کشورمان در این هفته نمایش خوبی داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به ثبت رکورد جالب غفوراشاره کرد که در مجموع موفق به ثبت ۲۰۷ امتیاز شد. تیم ملی والیبال کشورمان بالید تقریبا دو هفته دیگر در دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در شیکاگو آمریکا به مصاف حریفانش برود.

انتهای پیام/ *

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x