اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

جاسازی ۷۱ کیلو گرم تریاک در زیر پشم گوسفند / در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان

جاسازی ۷۱ کیلو گرم تریاک در زیر پشم گوسفند /  در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان و دستگیری ۳ سوداگر

 

 

پایگاه خبری احوال نیوز ،  فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۷۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی”  در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی  به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند، که طی بررسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو به عنوان راه پاک کن یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر عمل می کند .

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت : دقایقی بعد از توقیف خودروی سواری سمند ، یک دستگاه وانت نیسان حامل پشم گوسفند در محل متوقف و طی بازرسی دقیق از زیر بار آن ، مقدار ۷۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ قرقانی گفت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ  دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه حتی یک لحظه جولان به آنان را نخواهد داد .

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x