اجتماعی استان بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

روز دیگر چه اتفاقی در صنعت هسته‌ای رخ می‌دهد؟

پایگاه خبری احوال نیوز ، در هفته‌ای که گذشت گزارش‌های مختلفی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از آشفتگی داخلی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست منامه تا قصه پرغصه «۱۵۰ هزار جانباز شیمیایی» و «تسلیحات بیولوژیک آلمانی».

////

آشفتگی داخلی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست منامه
رونمایی از توطئه جدید رژیم آمریکا موسوم به «معامله قرن» در بحرین در حالی در دستور کار آمریکاست که طرف اصلی این پروژه یعنی رژیم صهیونیستی در داخل با عدم تشکیل کابینه روبه‌رو است و این مساله می‌تواند برنامه دولت ترامپ را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

اینستکس؛ آزمونی برای اروپا/ کارنامه قاره سبز، سیاه می‌شود؟
از زمان خروج آمریکا از برجام، این توافق دیگر تعهد قابل اعتنایی نبود و تاریخ فوت آن را می‌توان همان زمان دانست. سفر ماس هم نمونه قابل توجه برای افرادی است که در داخل کشورمان به فکر مذاکره با آمریکا هستند.

گاز خردل و وقاحت وزیر/ قصه پرغصه «۱۵۰ هزار جانباز شیمیایی» و «تسلیحات بیولوژیک آلمانی»
چرا مردم آلمان و فرانسه ندانند که دولتهای‌شان در دوران آن هشت سال چه کردند با ملّتی به نام ملّت ایران؟ چرا ندانند؟ الان نمی‌دانند، و این کوتاهی ما است.

۱۰ روز دیگر چه اتفاقی در صنعت هسته‌ای رخ می‌دهد؟
اعلام بالا رفتن ذخیره اورانیوم غنی شده کشور از حد ۳۰۰ کیلوگرم توافق شده در برجام در روز پنجشنبه ۶ تیر، به اروپایی‌های پرمدعا و همیشه طلبکار ثابت کرد که دیگر فرصتی برای لفاظی و تهدید ندارند و باید فقط روی عملگرایی و تعهدگرایی برجامی تمرکز کنند.
میزان
انتهای پیام/
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x