اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

رضا انصاری : بخش دارو و تجهیزات پزشکی منتظر تخصیص ارز هستند، ارز موردنیاز برای غذای سگ و گربه فراهم است

ارز برای غذای سگ و گربه فراهم است ولی به دارو تخصیص نمی‌یابد

نماینده مردم داراب در مجلس گفت: متأسفانه بخش دارو و تجهیزات پزشکی به علت عدم توزیع ارز دچار مشکل است و مردم نسخه به دست برای تأمین دارو سرگردان هستند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، رضا انصاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به رئیس‌جمهور اظهارداشت: دولت تدبیر و امید ناکارآمدی خود را در حل مسائل کشور کاملاً نشان داده است.

وی ادامه داد: ناکارآمدی دولت به علت فقدان روحیه انقلابی و جهادی در عملیات اجرایی، عدم انسجام در بین دولتمردان و فقدان تئوری و رویکرد اقتصادی منسجم برای برون رفت از چالش های کشور است.

نماینده مردم داراب در مجلس تأکید کرد: عوامل مذکور باعث شده که مشکلات انباشته شده ای در کشور ایجاد شود که یکی از مسائل بسیار حاد، وضعیت توزیع ارز است که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

انصاری ادامه داد: بخش دارو و تجهیزات پزشکی به علت عدم توزیع ارز، دچار مشکلات عدیده ای هستند و مردم نسخه به دست برای تأمین دارو سرگردان هستند.

وی بیان کرد: در حالی که بخش دارو و تجهیزات پزشکی منتظر تخصیص ارز هستند، ارز موردنیاز برای غذای سگ و گربه فراهم است که این مسئله نشان دهنده آن است که رانت خواران و باندهای مافیا به اوضاع نسبت به مسئولان بانک مرکزی مسلط تر هستند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عباس

حقوق بین المللی چی بوده؟

عباس

نخند عمه های ما چه کسی هستند؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x