اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

دکتر محسن مصلحی : شرکت آتیه سازان حافظ؛ پیشرو در ارائه خدمات بیمه تکمیلی سلامت

  دکتر محسن مصلحی : شرکت آتیه سازان حافظ؛ پیشرو در ارائه خدمات بیمه تکمیلی سلامت

 


مشاور مدیر عامل در امور شعبه اصفهان گفت: شـرکت آتیه سـازان حافظ بـا شعار ارتقای سطح سلامت جامـعـه، همواره در تأمـیـن تندرستی و ارتقای سلامت بیمه‌شدگان و در راستای ارائه خدمات بیمه‌تکمیلی سلامت، پیشرو و پیشگام بوده است.
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر محسن مصلحی با گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت آتیه سازان حافظ گفت: شرکت آتیه‌سازان‌حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران به‌منظور اجرای فصول ۵ و ۲۵ و نیز ماده ۳۷ قانون برنامه چهارم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور، بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تأمیـن اجتماعی، در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد.
وی با اشاره به گذشت ۱۸ سال از آغاز فعالیت شرکت آتیه سازان حافظ، افزود: این شرکت با هدف ارتقای سطح سلامت از طریـق گسترش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران، شکل گرفت و هم اکنون به عنوان کارگزار تخصصى بیمه هاى تکمیلى سازمان بیمه سلامت کشور، به ارائه خدمات مطلوب می پردازد.
دکتر مصلحی؛ شرکت آتیه سازان حافظ را نهادی اثرگذار در مسیر کمک به ارتقاى استاندارد بیمه های سلامت برشمرد و تصریح کرد: توانمندسازی و بهبود مهارت‌ها و انگیزش سرمایه انسانی شرکت، تنوع و توسعه در خدمات به منظور تأمین منابع پایدار، خرید راهبردی خدمات سلامت، پیاده سازی نظام ارزیابی و نظارت مستمر بر عملکرد از مهمترین اهداف تأسیس این شرکت بوده و هم اکنون تخصصی ترین شرکت در ارائـه خدمات بیمه درمانی مکمل به شمار می رود.
وی اظهار کرد: در حال حاضر در استان اصفهان ۱۵ نمایندگی ویژه و عادی، ۱۷ دفتر پیشخوان دولت، ۲۲ کانون بازنشستگی، ۴۰ کانون تأمین و ۱۶ کانون کشوری به صورت فعال به ارائه خدمت مشغول هستند.
دکتر محسن مصلحی در پایان با ارج نهادن تلاش صادقانه مدیران و کارکنان شرکت آتیه سازان حافظ خاطرنشان ساخت: این شرکت توانسته ضمن ایجاد رقابت سالم وتحول در صنعت بیمه با پوشش حدود ۷ میلیون نفـر بیمـه شده، پایه گذار فصل نوینی در معرفی و ارائه بسته های خدمتـی جدید در حوزه بیمه درمان مکمل باشد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x