اجتماعی استان حقوق بشر حوادث خراسان رضوی سیاسی

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن با مقاومت عقب رانده می شود

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن با مقاومت عقب رانده می شود

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن جز با مقاومت عقب رانده نخواهد شد و هر کجا آحاد مردم ایران اسلامی مقاومت از خود نشان دادند و قدرتمندانه حضور پیدا کردند دشمن عقب نشینی کرد و هر کجا ضعف نشان دادند دشمنان جلو آمدند.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول پیشین و جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در مشهد افزود: برای حفظ انقلاب باید گفتمان ایستادگی و مقاومت را در همه جای کشور نهادینه کرد.

وی ادامه داد: با وجود فشارهای اقتصادی مردم با حضور انقلابی خود در صحنه های مختلف نشان دادند که از گفتمان مقاومت و ایستادگی عقب نشینی نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی زنده و اثرگذار و در حال طی مسیر خود به سوی اهدافش است اما باید برای حفظ انقلاب تلاش کرد چون انقلاب اسلامی ایران تولد جدید اسلام بود و به دنبال پیاده سازی اسلام ناب محمدی (ص) است و همه دشمنی های استکبار با انقلاب هم به همین دلیل است.

حاجی صادقی افزود: امروز زمان آن است که با بصیرت، نسبت به نقشه های دشمن آگاهی پیدا کنیم تا در مقاطع مختلف بازیگر میدان دشمن نباشیم همچنین باید در دفاع از انقلاب اسلامی صراحت داشته باشیم و گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن در کشور جریان سازی شود.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی تاریخ مصرف ندارد و این انقلاب تا زمانی که حیات دارد نیاز به دفاع و پاسداری دارد ادامه داد: برای انجام رسالت پاسداری باید در هر شرایطی اقتضا و مصداق پاسداری را درک کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقویت بنیه دفاعی سپاه پاسداران لازمه حضور در خط مقدم انقلاب اسلامی است وسپاه برای اینکه سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی باقی بماند باید قدرت داشته باشد و به همه ابزارها و امکاناتی که مشروع است و در دفاع از انقلاب لازم است مجهز شود.

حاجی صادقی با اشاره به موضوع نظریه مذاکره با آمریکا افزود: گروهی به دنبال آن هستند تا این مطلب را در جامعه نهادینه کنند که مذاکره با آمریکا یک مطالبه مردمی است اما ملت ایران اسلامی با استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار ماه رمضان خود با مسئولان نظام و همچنین سخنان راهبردی معظم له در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی که راهبرد قطعی نظام را مقاومت دانستند باید مطالبه خود را مطالبه ولی فقیه بدانند.

وی در خصوص مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه هم اظهار داشت: فلسفه وجودی این نمایندگی، صیانت از نهاد مقدس سپاه پاسداران و هویت بخشی به سپاه بر اساس ویژگی های معنوی است و مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران موظف است که در این حوزه بعد معنوی کارکنان پایور و وظیفه را ارتقاء دهد.

در این مراسم حجت الاسلام سید احمد حسینی مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی تودیع و حجت الاسلام برهان باقری که به این سمت منصوب شده بود معارفه شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x